Bazı yaşlı andropozlu erkeklerin kendilerini hayranlık duyulacak biri sanmaları nedendir?

Şöyle 55-60 yaşlarında bazı amcalar var. Kolye filan takarlar hani :))) hala delikanlıyım heytt havaları jsjdjdnnd

Herkes sussun onlar konuşsun isterler. Kendilerini çok çok beğenirler.

Hayat tecrübeleri çok evet ama hayran niye oliyim? Herkes hayat tecrübesi yaşar.

Ayrıca yaşlısın artık. Biraz olgun olsana.

Hayranlık duyurma ihtiyacı niye?

Bazı yaşlı andropozlu erkeklerin kendilerini hayranlık duyulacak biri sanmaları nedendir?
Cevapla