Başörtüsü ve tesettür kadınlara erkek kontrölü altında olduğu için mi emredilmiştir?

Bunu diyince ya da sorunca niye kızıyorsunuz dindar insanlar?

Kadın korunsun diye diyorsunuz ama korumakla kontrol altında tutmak zaten aynı şeydir. Birini kontrol altında tutarak korursun zaten ya hani? O yüzden kadının başörtüsü takması da zaten bu kontrolü kabul etmesi demek oluyo

Bunu söyleyen herkesi niye ateist münafık sanıyorsunuz ya da yumusatmaya çalışıyorsunuz? Açıkça çıkın delikanlı gibi kabul edin ya delirttiniz

Başörtüsü ve tesettür kadınlara erkek kontrölü altında olduğu için mi emredilmiştir?
Cevapla