Çöpçünün yanında yere çöp atıyorum, maksat işsiz kalmasınlar diye. Siz de yapıyor musunuz?

Çöpçünün yanında yere çöp atıyorum, maksat işsiz kalmasınlar diye. Siz de yapıyor musunuz?
Cevapla