Sorum özellikle erkeklere gözlerinizi kapatın bir kızınızın olduğunu düşünün ve kızınızın sizin gibi bir erkekle evlenmesini ister misiniz? Cevabiniz hayırsa o zaman değişin
Gözünüzü kapatın bir kızınızın olduğunu düşünün ve sizin gibi bir erkekle beraber olmasını ister misiniz?
Ne saçmalıyorsun sen ya kızlar babasının huyunu konuşmasını davranışını sergileyen bir adamla evlenmek ister ne ilişkisi aklınız fikriniz orada erkekler işte başka ne beklenir
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ ama soru sordum sana nasıl anlafınndiye bana verdiğin cevapta nasıl anladığın yazmıyor. Nasıl ablamadığınnyazıyor. Psikolojide bunun yeri ne peki?
Kızlar babalarına benzeyen karakter olarak benzeyen erkeklerle beraber olurlar. Erkekler de annelerine benzeyen. Ya rol model alır ya da tam tersini yapar.
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ sorumu iyi okumamışsın gözünü kapat ve hayal et baban gibi biriyle ilişkin olsun istermisin? Arkadaşınnsorduğu sorunun sana uygun çevrilmiş hali. Ne anlıyorsun bundan sen hayal edince ne hayal ettin?
Yani evlendikten sonra bı zahmet gözünüz dışarıda olmasın siz nasıl eşinizi başkasıyla paylaşmazsaniz düşüncesi bile insanı deli eder aynı şeyi kadınlarda düşünüyor
Karşımızdaki insanın çözüm odaklı yaklaşıp yaklaşmaması önemli bir kriter. Çözüm odaklı yaklaşıyorsa doğru insan olabilir. Doğru insan için başka kriterler de var tabi.
Teşekkür ederim. Bir de şöyle bir istatistik varmış : eğer kızın geçmişinde çok ilişki olduysa, evlendikten sonra aldatma, boşanma gibi şeyler yapmasının ihtimali artıyormuş. Arkadaşım demişti bu araştırmayı.
Erkekler kadar kimse kimseyle çıkmıyor ilişkisi olmuyor ayrıca erkek ileriye gitmek istiyor kız belki sadece konuşmakla kalmıştır tanıma amaçlı o saçma bir düşünceymis ya
Yapılmıştır belki, bilmiyorum. Kusura bakmazsan biraz daha farklı bir soru sormak istiyorum. Kafamı kurcalamasaydı sormazdım 🙏🏻 Evlilik isteyen bir erkek, evleneceği kızın bakire olmasını önemsemeli mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Yaa bana bubu düşündürtmesen olmazmıydı.. çok kötüsün
O zaman değişmenin zamanı geldi demektir bunu dusunduyseniz
Hayır ya bu çok edepsizce bir fantezi gibi. Yani kızıyle ilişkiye sokuyorsun adamı olmaz öyle. Yoksa ben kendime güveniyorum
Ne saçmalıyorsun sen ya kızlar babasının huyunu konuşmasını davranışını sergileyen bir adamla evlenmek ister ne ilişkisi aklınız fikriniz orada erkekler işte başka ne beklenir
Bir de kızıyorsun ya sorununokurken aklıma direk böyle canlandı çok kötüsün
Demek ki kalbinde fesatlık varmış
Hayır yaa sende ama hem böyle düşündürtüp hem de gönüyorsun az insaflı ol ama Elif
Hayır haklıyım
Bence ben haklıyım ıspatlarım da haklı olduğumu
Sen bunu çocuğunla cinsel beraberlik olarak aklına getiriyorsan soranın bir hatası yok. Gayet masum ve klasik bir soru
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ gözünü kapat ve babanı hayal et onun gibi biriyle ilişkin olsun istermiydin? Aynı soruyu sana çevirip sordum ne anladın hine hayal ettin?
Senin anladığın gibi anlamadım. Bu soruyu da öyle... Psikolojide yeri olan bişey bu
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ ama soru sordum sana nasıl anlafınndiye bana verdiğin cevapta nasıl anladığın yazmıyor. Nasıl ablamadığınnyazıyor. Psikolojide bunun yeri ne peki?
Kızlar babalarına benzeyen karakter olarak benzeyen erkeklerle beraber olurlar. Erkekler de annelerine benzeyen. Ya rol model alır ya da tam tersini yapar.
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ sorumu iyi okumamışsın gözünü kapat ve hayal et baban gibi biriyle ilişkin olsun istermisin? Arkadaşınnsorduğu sorunun sana uygun çevrilmiş hali. Ne anlıyorsun bundan sen hayal edince ne hayal ettin?
Çok derin ve klass soru. Evet galiba yaa fedakar zeki çalışkan eşi olurdu
Umarım gerçekten öylesinizdir
Umarım öyleyimdir
Umarım
İnşallah diyelim buna yaa riske girmeyelim
Isterim tabiki özgürce yaşamalı eşim sevgilim istediği beğendiği erkek ile takılabilir
Yuh yok artık daha neler nasıl eşini sevgilinin başkasıyla paylaşırsın
Karşılıklı istek olduğu sürece neden olmasın
Evet isterim tabi ki😊. @NeclaTekinAydınoğlu haksız mıyım halası🙂↕️
Umarım gerçekten öylesinizdir
Ben gibisini bulsun da gerisi önemli değil😌
Onu zamanla kızınıza siz anlatacaksiniz
Önce bi kızım olsun gerisi kolay😌
isterim katılıyorum ama hala olmayı kabul edemem komşunun kızı olurum ben
Olma hala olma aman
baba tarafı akrabası olamam djdkkd
Olma
OLMO kalk gidelim hadi 🪂
Yıldırım tek bişilik ⚡️
ben paraşütle giderim yalnız başıma...
Benim kalbim gibi ve hareketlerimdeki gibi bir kızla olmasını isterdim ama zor bulur
Bende öyle düşünüyorum kendim için
Tokatlarım olmaz öyle şey
O derece yanlış bir erkek misiniz
Şiddet yapmam ama karşıyım yani ama onu söylerim
Ben kızımı görücü usulü veririm 😂
Çünkü kızlar babasına benzeyen bir adamla evlenmek isterler ufak bir bilgi veriyim
Ha benim gibiyse olur değilse olmaz 😂😂😂
Herşeyiyle babasına benzeyen bir adamla evlenmek isterler eğer doğru kişi okdugunuza inanıyorsanız kızınıza yol gösterirsiniz
Evt evt bu zamanda doğru insan yok güvenmem kızımı öldürür filan
Düşüncesi bile beni deli ediyor kızıma kimse elini dahi süremez cinnet geçiririm
Allah' korusun
Evet elbette. Tereddüt bile etmem
O zaman İnşallah gerçekten öyle olur diyim
Belki benden de iyisi çıkar. Her zaman için hayırlısı olsun diyelim
İnşallah öyle olur çünkü ben bir kadın olarak üzülmeyi ne kadar çok istemiyorsan her kadında aynısını ister üzülmemek
Kimse üzülmeyi istemez
Aynen öyle hepimiz için listenin en sonundadir hatta hiç yazmaz
Bende oğlumun benim gibi bir kızla evlenmesini isterdim.
Güzel soru 👌🏻
Teşekkür ederim 🥰
Oğlumun benim gibi biriyle olmasını isterdim 😂
Evet
Kesinlikle evlensin
Evet isterim. Çünkü Gözüm dışarıda değildir.
Ben bir çok şey yazdım ama sadece bunu göstermiş 😱
Yani evlendikten sonra bı zahmet gözünüz dışarıda olmasın siz nasıl eşinizi başkasıyla paylaşmazsaniz düşüncesi bile insanı deli eder aynı şeyi kadınlarda düşünüyor
Sevgilin var mı
Yok olmasınıda istemiyorum
Önceden oldu mi
Herkes gibi benimde oldu ama birgün kizim olursa asla onun gibi bir adamla evlensin istemem hatta selamini dahi almasın
Seni çok üzmüş anlaşılan
Evet o yüzden uzak olsunlar
Ve bu yüzden mi yeni birinin olmasını istemiyorsun
Evet hemde hiç istemiyorum
Ne zaman ayrıldınız
Çok olmadı ama her halde artık tövbe ettim aşk meşk yalan
Karşımıza doğru insan çıkana kadar biraz zaman alıyor. Benim de önceden konuştuğum oldu ama ayrıldık.
Doğru insanı ayırt etmek önemli ve o artık zor
Karşımızdaki insanın çözüm odaklı yaklaşıp yaklaşmaması önemli bir kriter. Çözüm odaklı yaklaşıyorsa doğru insan olabilir. Doğru insan için başka kriterler de var tabi.
Benim karşıma doğru görünüp yanlış kişiler çıktı
Kaç ilişkin oldu
Oldu işte birkaç tane ama yanlış kişilerdi
Bir şey sormak istiyorum. Bir kız geçmişinin sorulmasından rahatsız olur mu?
Bilmiyorum ben yanlış bir şey yapmadığım için sorun değil ama sevmiyorum geçmiş geçmişte kaldı
Ben birlikte olacağım insanın geçmişini biraz kafama takıyorum. Sence doğru mu yapıyorum?
Bı yönden bakınca evet çünkü önceki ilişki neden bitmiş kim suçlu önemli olan şeylerden biri o
Teşekkür ederim. Bir de şöyle bir istatistik varmış : eğer kızın geçmişinde çok ilişki olduysa, evlendikten sonra aldatma, boşanma gibi şeyler yapmasının ihtimali artıyormuş. Arkadaşım demişti bu araştırmayı.
Olur mu öyle şey ya nasıl saçma bir düşünce senden sonra herkesin cenaze namazını kılması önemli
Erkekler kadar kimse kimseyle çıkmıyor ilişkisi olmuyor ayrıca erkek ileriye gitmek istiyor kız belki sadece konuşmakla kalmıştır tanıma amaçlı o saçma bir düşünceymis ya
Bu bir düşünce değil. Yapılan araştırma neticesinde oluşan bir istatistikmiş.
Bilmiyorum ama bana saçma geldi erkekler üzerine bir araştırma yapılsın o zaman
Yapılmıştır belki, bilmiyorum. Kusura bakmazsan biraz daha farklı bir soru sormak istiyorum. Kafamı kurcalamasaydı sormazdım 🙏🏻 Evlilik isteyen bir erkek, evleneceği kızın bakire olmasını önemsemeli mi?
O karşındaki kişinin verdiği güvenle alakalı bence bakire isteyen tüm erkekler bakir mi
Ben bakirim. Diğerlerini bilmiyorum. Peki bir kız, evleneceği erkeğin bakir olmasını önemser mi?
Bilmiyorum kişiden kişiye değişir
Sen önemser misin?
Ben kendi hakkımda konuşmak dahi istemiyorum kapatsak konuşmayı sevmediğim konlardan biri
Peki konuyu kapatalım. Kusura bakma lütfen.
Önemli değil iyi akşamlar
Bu arada aklıma geldi de.. kızların dm kutusu hep dolu mu olur, her gün birileri mi yazar
Bende sıfır dm var 😂😂 diğer kızları bilmem
İlk DM'ni ben atabilir miyim 😌 sohbetin sardı
Hayır maalesef