zengin ve yakışıklı bakınca sorun yok
fakir ve tipsiz bakınca sapık oluyor nasıl oluyor?
zengin ve yakışıklı bakınca sorun yok
fakir ve tipsiz bakınca sapık oluyor nasıl oluyor?
Kimse erkekler için bir şey yapmıyor : D? Bunu genellemek doğru olmaz fakat çoğu kişi neyin içinde kendisini güzel ve rahat hissediyorsa onu giyiyor, kimsenin kimse için bir şey yapmasına gerek yok. Öküz gibi bakmak asıl sorun. Biraz da gözlerinize hakim çıksanız keşke.
tabi hep öyledir biz de yedik afiyet olsun :)
Şimdi eğri oturup doğru konuşalım. Erkek olmayan bir yerde kızlar makyaj bile yapmaz. Bunu kabul et
@YksMağduru2727 a lütfen kendileri için yapıyorlar :D 😝
Kendinizi bu kadar önemsemeniz çok ironik. Kimse kimseye hesap vermek zorunda değil fakat bunu söylemem gerek gibi hissediyorum. Neye inanırsanız inanın, gerçek olan hiçbir şekilde değişmeyecek. Ben kendim adına konuşuyorum, ne giyinirken ne de makyaj yaparken hiçbir zaman niyetim "erkekleri" etkilemek veya ilgi çekmek olmadı. Ha bu yapan kız hiç mi yok demek, hayır. Elbette bu amaçla yapan vardır ama bu konuda genelleme yapamazsınız. Çünkü kimse sizi sizin sandığınız kadar önemsemiyor, emin olun : D
@Simaaallll tabiki tim kızları bir tutmuyorz ama aşırı açık ve cüretkar giyinen kızların tamamı böyle
Evet, yapan illa ki vardır ama ben, kendimden ve benim gibi olanlardan bahsettim
Cevap
5Cevap
Fakir ve tipsiz kiza siz bakar mısınız? Dürüst ol azcık.
ayrıca spor yaparken şalvar mı giyelim? Siz bakacaksiniz diye niye tayt giymeyelim ki? Kendini bu kadar önemsemen güzel ama başkaları seninle aynı fikirde olmayabilir
tabi hep öyledir biz de yedik afiyet olsun :)
hep kendinizi hakli görmeniz yok mu bir de
Çoğu biz bakalım diye giymiyor ama tabii bakıyorum. Burada usturuplu olanı öküz gibi bakmamak, çaktırmadan bakmaktır
Kızlar boiuna mı giyiyor sanıyorsun onu? İlgi çekmek için her şeyi yaparlar.
Kısa boylu fakir tipsiz olup bakarsan kadınların psikolojisi bozulur 🤣🤣
Gelde çık işin içinden
az biraz edepli olan mont vs uzun boy kıyafet ile totosunu kapatıyor geri kalan karpuz gibi ortada 🤦♂️
Kötü zaman
en azından senin gibi düşünen prensesler de var halâ şükürler olsun Rabbimize. iyi akşamlar 🌹🍫🙈
Çok kızıyorum öyle giyinmelerine ama diyemezsinki
Senin gibi abaza ergenlere kadar düştü tayt demek
tayt giyenlere yalakalık yapma la
şort
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?