Sorgulamak gibi olmasında. Yaratılısta bir adaletsizlik yok mu sizce?

bir eşitsizlik var kanımca. Çozemedigim ama..

Ulan ne güzeller var bakmaya kıyılmaz. Ne çirknler var ptpbuste yanına oturulmaz yaa.
Sizce bu normal mi. Şimdi demeyin herkes güzeldir işte yaratılış kusursuzdur demeyin. Yemeyelim birbirimizi.

Mesela bir bebek gorruz çok güzeldir tatlı gelir. Kimi bebekte çok çirkindir kimse sevmez. Örnek yani.

Kimisinin koca koca gözleri var elmas gibi kimiside bilye gibi mk. Bu nedir la.
Güncellemeler
+1 yıl
Diğer bir örnek hz Yusuf. Ona verilen güzellik?

Kainatın yarısına verilen güzellik sadece hz yusufa verilmiş?
Sorgulamak gibi olmasında. Yaratılısta bir adaletsizlik yok mu sizce?
Cevapla