Kızlar pedlerinizi çöpe nasıl atarsınız peçete ile kapatarak mı yoksa öylece direk atar mısınız çöpe?

Ben temizlik yapıyorum da bir markette ve kızların çoğu öylece bırakıyor hiç peçete ile kapatmadan, ben bunları görmek zorunda mıyım yani bunu saygısızlık olarak görüyorum iğrenç yani. Bir tek ben mı öyle düşünüyorum acaba

Kızlar pedlerinizi çöpe nasıl atarsınız peçete ile kapatarak mı yoksa öylece direk atar mısınız çöpe?
Cevapla