Diğer Bu gece zinanın dibine vuracak mısınız şeytanı sevindirecek misiniz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Şeytan mutluluktan göklere çıkacak bu gece Güncellemeler1 yıl Güncel soru Güncellemeler1 yıl Zina yapmayın Bu gece zinanın dibine vuracak mısınız şeytanı sevindirecek misiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
KelebekBlossom Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 383 cevap paylaştı. Yalnız biri olarak yine yalnız bom boş oturup uyurum sonra 1 37 Yorumla Soran 1 yıl Yalnızlık belki bu gece için hayırlı olandır Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Öyle hayırlı ki mübarek yalnızlık dan çıkamıyorum 😃😃 Yorumla Soran 1 yıl Galiba 92 93 94 doğumluların kaderi böyle gibi 😄 Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Ha ha haa😅😃 Yorumla Soran 1 yıl Niye güldün 😄 Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Neden gulmeyeyim ağlayayım mı Yorumla Soran 1 yıl Ağlama tabi hep gül de sendei 90 lısn galiba ondan güldün Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Sen kaç yaşındasın Yorumla Soran 1 yıl 31. Sen? Yorumla Soran 1 yıl Ne oldu yazmadın 1 yaştan mı kaybettim 😄 Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Sen niye milletin sikisine taktın Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Salsana onalrin günahı Yorumla Soran 1 yıl Olsun belki birisi vazgeçer Yorumla Soran 1 yıl Umrumda değil tabi de sordum işte öyle Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Ne büyük derdin var vazgeçmesinin sana faydası ne senin zina yok kıskandın Yorumla Soran 1 yıl Deniz yıldızı hikayesini bilir misin? Kısa özeti var okuyunca anlarsın Yorumla Soran 1 yıl Sende zinacııların avukatlığını yaptığına göre safın belli. Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Hayır cinsel hayatım yok on yargısız bak olaya sevgililer günün de de ilişki yaşıyor bize ne Yorumla Soran 1 yıl Sanane olabilir ama banane değil. Ben bir serçe misali yangına su taşıyıp safımı belli ediyorum en azından Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Peki zina hayatın var mi Yorumla Soran 1 yıl Var ya da yok sizi ilgilendirmez Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Var brovo Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Sen yaptığın şeyi yapmayın diyosun çok. Tesir eder sanma Yorumla Soran 1 yıl Ben var diye bişey söylediğimi hatırlamıyorum. Bu senin önyargın Yorumla Soran 1 yıl Üstelik sana her iki türlü de tesir edeceğini sanmıyorum Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Bana etmez ben kimsenin lafına bakmam düşüncesini umursamam Yorumla Soran 1 yıl Etmezse neden benim niyetimi kurcalıyorsun? Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Tesir etmesi için dediğin şeyi senin yapmaman gerekiyor hocalar öyle der... eriyorum hasretinle yokluğunla şarkısı dinlerken cevap yazdım 😃 Yorumla Soran 1 yıl Benim yapıp yapmadığımı bilsen de tesir etmez sana diyorum bnde. Senin amacın bağ değil bağcıyı dövmek Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Yoo Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Bağ kuracağım kişiye güvenmek Yorumla Soran 1 yıl Bağ kurmak için sorulmuş bir soru değildi bu Yorumla KelebekBlossom 1 yıl Peki Yorumla Soran 1 yıl Güvenilir gelmedin niyeyse Yorumla UnutulmuşFesleğen 1 yıl Bağcıyı buldun mu kelebek Yorumla KelebekBlossom 1 yıl @UnutulmuşFesleğen bulmadım bulacağımı da sanmıyorum sen takılma benim hayatıma yalnızlığın zirvesinde kartallar olur😂👊🏻 Yorumla UnutulmuşFesleğen 1 yıl Güzel avuntu. Yalnızlık tercih edilince bu dediğin normal ama seninki tercih değil mecburiyet gibi duruyor 😄 Yorumla
bihayvansever Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 507 cevap paylaştı. Evdeyim ben ya ama aile evinde olduğum için yoksa dışarı çıkardım 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Dışarda günah var otur evde Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 9,8b cevap paylaştı. Ülkenin başındaki şeytan zaten birgün şeytan olmuşuz çok mu 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Haklısn sigara kardeş Yorumla
Philophobia1 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl 12 de uyumuş oluyorum ben 0 5 Yorumla Soran 1 yıl Ben daha erken uyurum Yorumla Philophobia1 1 yıl 9 da mi Yorumla Soran 1 yıl 9 10 11 karışık Yorumla Philophobia1 1 yıl İyi bende aynı gibi 11 de falan Yorumla Soran 1 yıl Sedir var bizde bazen 9 da uyurum 11 de uyanır tekrar TV izlerim karışık yani Yorumla
xqyssss Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Diğer konusunda 394 cevap paylaştı. Evdeyim öyle şeylerle işim olmaz 0 7 Yorumla Soran 1 yıl Helal olsun 👍👍👍 Yorumla xqyssss 1 yıl Müslüman dediğin böyle olacak knk Yorumla Soran 1 yıl Aynen öyle ama bizimkiler gavurlardan daha beter yılbaşı için ölüyorlar Yorumla xqyssss 1 yıl Diğer dunyadada ateşten ölecekler knk Yorumla Soran 1 yıl Şeytan bu gece bayram edecek desene Yorumla xqyssss 1 yıl Aynen vala ahsgshdg Yorumla Soran 1 yıl Hümeyrahanım diye hesabın var mıydı senin o musun sen Yorumla
Birazsesizlik Takip Et Yoda Yaş: 125 , eic 100% 1 yıl Öyle bir şey yapmam 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Helal olsun 👍 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yalnız biri olarak yine yalnız bom boş oturup uyurum sonra
Yalnızlık belki bu gece için hayırlı olandır
Öyle hayırlı ki mübarek yalnızlık dan çıkamıyorum 😃😃
Galiba 92 93 94 doğumluların kaderi böyle gibi 😄
Ha ha haa😅😃
Niye güldün 😄
Neden gulmeyeyim ağlayayım mı
Ağlama tabi hep gül de sendei 90 lısn galiba ondan güldün
Sen kaç yaşındasın
31. Sen?
Ne oldu yazmadın 1 yaştan mı kaybettim 😄
Sen niye milletin sikisine taktın
Salsana onalrin günahı
Olsun belki birisi vazgeçer
Umrumda değil tabi de sordum işte öyle
Ne büyük derdin var vazgeçmesinin sana faydası ne senin zina yok kıskandın
Deniz yıldızı hikayesini bilir misin? Kısa özeti var okuyunca anlarsın
Sende zinacııların avukatlığını yaptığına göre safın belli.
Hayır cinsel hayatım yok on yargısız bak olaya sevgililer günün de de ilişki yaşıyor bize ne
Sanane olabilir ama banane değil. Ben bir serçe misali yangına su taşıyıp safımı belli ediyorum en azından
Peki zina hayatın var mi
Var ya da yok sizi ilgilendirmez
Var brovo
Sen yaptığın şeyi yapmayın diyosun çok. Tesir eder sanma
Ben var diye bişey söylediğimi hatırlamıyorum. Bu senin önyargın
Üstelik sana her iki türlü de tesir edeceğini sanmıyorum
Bana etmez ben kimsenin lafına bakmam düşüncesini umursamam
Etmezse neden benim niyetimi kurcalıyorsun?
Tesir etmesi için dediğin şeyi senin yapmaman gerekiyor hocalar öyle der... eriyorum hasretinle yokluğunla şarkısı dinlerken cevap yazdım 😃
Benim yapıp yapmadığımı bilsen de tesir etmez sana diyorum bnde. Senin amacın bağ değil bağcıyı dövmek
Yoo
Bağ kuracağım kişiye güvenmek
Bağ kurmak için sorulmuş bir soru değildi bu
Peki
Güvenilir gelmedin niyeyse
Bağcıyı buldun mu kelebek
@UnutulmuşFesleğen bulmadım bulacağımı da sanmıyorum sen takılma benim hayatıma yalnızlığın zirvesinde kartallar olur😂👊🏻
Güzel avuntu. Yalnızlık tercih edilince bu dediğin normal ama seninki tercih değil mecburiyet gibi duruyor 😄
Evdeyim ben ya ama aile evinde olduğum için yoksa dışarı çıkardım
Dışarda günah var otur evde
Ülkenin başındaki şeytan zaten birgün şeytan olmuşuz çok mu
Haklısn sigara kardeş
12 de uyumuş oluyorum ben
Ben daha erken uyurum
9 da mi
9 10 11 karışık
İyi bende aynı gibi 11 de falan
Sedir var bizde bazen 9 da uyurum 11 de uyanır tekrar TV izlerim karışık yani
Evdeyim öyle şeylerle işim olmaz
Helal olsun 👍👍👍
Müslüman dediğin böyle olacak knk
Aynen öyle ama bizimkiler gavurlardan daha beter yılbaşı için ölüyorlar
Diğer dunyadada ateşten ölecekler knk
Şeytan bu gece bayram edecek desene
Aynen vala ahsgshdg
Hümeyrahanım diye hesabın var mıydı senin o musun sen
Öyle bir şey yapmam
Helal olsun 👍
Hayır.