Ben insanları özel hissettiriyorum ama insanlar beni hissettirmiyor niye?

İşte yeni tanışıyoruz diyelim veya bi müddet oldu normal kız arkadaş mesela.

Onun ruhunu okşuyorum şahsına münhasır özelliklerini söylüyorum

O da bana söylüyor ama benim kadar değil. İstediğim gibi değil.

İstediğim ayrıntıyı alamıyorum.

Yeteri kadar değil sanki sevilmiyorum 😔

Herkeste olmuyor bu çoğu kişide böyle.

Ben insanları özel hissettiriyorum ama insanlar beni hissettirmiyor niye?
Cevapla