Topluluk buluşmalarında neden çok kısa giyinen oluyor yani dikkat çekiyor evet ama bu olumlu mu sizce?

gereğinden gerçekten çok daha kısa giyinip oturma şekliyle dahada dikkat çekiyor. bu gerçekten olumlu mu sonuçlanıyor. sonuçta topluluk yani daha özenli olması gerekmez mi?

Topluluk buluşmalarında neden çok kısa giyinen oluyor yani dikkat çekiyor evet ama bu olumlu mu sizce?
Cevapla