Arkadaşlar artık resmen menfaat için namaz kılar hale geldim ne olacak benim halim?

Eskiden niyet ederken dediğim gibi "Allah rızası için" kılardım şimdi ise gerçekleşmesini çok istediğim bir durum var onun için namaz kılıp, dua ediyorum. Bu rahatsızım çünkü duam gerçekleşmez ve Allah beni o şekilde imtihan ederse dinden çıkabilirim/isyan edebilirim. Sizin de böyle bir durumunuz var mı? Ne düşünüyorsunuz?
Arkadaşlar artık resmen menfaat için namaz kılar hale geldim ne olacak benim halim?
Cevapla