Merkezi sistemde petekler sogukluğa göre otomatik mi ayarlanır?

Ev sahibine ev soğuk son kattayım dıye ısınmıyor dereceyi yukseltırmısınız dedım. Derece ile alakalı degil otomatik calısıyor hava soğuduğunda derecesi kendı kendıne yukseliyo , hava ısınınca dercesi dusuyor, otomatik dedi.
Ben hc boyle bisey duymadım var mı boyle bisey?
Merkezi sistemde petekler sogukluğa göre otomatik mi ayarlanır?
Cevapla