18 yasindayim o 25 , 22 olunca evlenelim dedi hayir dedim ve konusmayi kestik sanirim saka mi
2
9 Yorumla
Soran
1 yıl
25 yaşında oldugu için evlilik düşünüyor sen evlilik düşğnmedigin için konuyu kapattı ve senden ayrıldı şimdi başkasını bulmuştur bile kendi yaşıtlarınla takıl.
Kendini ezdirme benim söylediklerimi yaz. ; ben 18 yaşındayım ileriye dönük hayallerim ve ideallerim var. Ben evlilik düşünecek bir yaşta henüz degilim ve erken buluyorum. Sen 25 yaşındasın ve sen acil evlenmek istiyorsan başkasını bulabilirsin. ya da beni beklersin ben okulumu, üniverstemi bitiririm iş hayatına atılırım daha sonra evleniriz. Karar senin seçimini yap Bu söylediklerimi yaz gönder.
dediklerini yazdim , ozur diledi cok uzun bir aciklama yapti, ben sert cikistim başta ona ne evlenmesi falan diye sinirlendigini ve oyle dedigini soyledi , bekleyebilecegini sorun olmayacagini eger gercekten iliskide rahat degilsem bitirebilecegimizi soyledi , bende acikladim dusunmedigimi tekrardan anlayisla karsiladi
Albert demiş ki 3-4 Dünya savaşı taşlar ve soparla olacak bilim insanı böyle söylemiş şahsi fikrim savaş olur herzaman oldu geçmişte oldu gelecekte olur tarihi ben belirleyemem ama savaş olmasa iyi olur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
18 yasindayim o 25 , 22 olunca evlenelim dedi hayir dedim ve konusmayi kestik sanirim saka mi
25 yaşında oldugu için evlilik düşünüyor sen evlilik düşğnmedigin için konuyu kapattı ve senden ayrıldı şimdi başkasını bulmuştur bile kendi yaşıtlarınla takıl.
Senden yaşça büyük birisinin istekleri herzaman farklı olur yaşıtlarınla takıl
demin sadece iyi geceler dedik , kesin bir bitiş icin yazayim mi ben? Sonuç ne gibisinden
Sen ona böylen yazman gerekiyor açık ve net dürüst ol ki oda sana karşı düzgün davransın
Kendini ezdirme benim söylediklerimi yaz. ;
ben 18 yaşındayım ileriye dönük hayallerim ve ideallerim var. Ben evlilik düşünecek bir yaşta henüz degilim ve erken buluyorum. Sen 25 yaşındasın ve sen acil evlenmek istiyorsan başkasını bulabilirsin. ya da beni beklersin ben okulumu, üniverstemi bitiririm iş hayatına atılırım daha sonra evleniriz. Karar senin seçimini yap
Bu söylediklerimi yaz gönder.
Çok yüz verirsen senin kalbini kırar. Bunan izin verme adam olsun erkek olsun biraz
O ne cevap verirse bana gönder ben söyleyeyim ne yazman gerektigini
dediklerini yazdim , ozur diledi cok uzun bir aciklama yapti, ben sert cikistim başta ona ne evlenmesi falan diye sinirlendigini ve oyle dedigini soyledi , bekleyebilecegini sorun olmayacagini eger gercekten iliskide rahat degilsem bitirebilecegimizi soyledi , bende acikladim dusunmedigimi tekrardan anlayisla karsiladi
İyi yaptın iletişimsizlik ilişkiyi bitirir kendini çok fazla kaptırma mesafeni koru
Yoğurdun içine yoğurt katılarak yapılıyorsa ilk yoğurt nasıl oldu
Allah yarattı
Sütten yogurt yapıldı . Sonra yogurttan, yogurt yapıldı şöyle ki süte tuz koyup bekletirsen mayalaşır ve yogurt olur
@CanBurakDerler Allah yoğurdu mu yarattı
Ben anonim soran kişinin cevabının sallamasyon olduğunu düşünüyorum ve evet Allah yarattı
Kızım sen buna ne bakıyorsıiun üfülükçünğn teki
Lütfen Türkçe konuş artık
@CanBurakDerler sktr gt
Jxidnxu keşke sormasaydım
Allah yarattı cevabı şakaydı bu arada
@CanBurakDerler gerçek saniyoduk
gazoz kapağı mı önce bulundu, gazoz kapağı açacağı mı?
Gazoz kapagı önce bulundu arabanın tekerlegi'de ilk önce bulunmuştu
yööo
Yooo
3. dünya savaşı çıkacak mı sence?
Albert demiş ki 3-4 Dünya savaşı taşlar ve soparla olacak bilim insanı böyle söylemiş şahsi fikrim savaş olur herzaman oldu geçmişte oldu gelecekte olur tarihi ben belirleyemem ama savaş olmasa iyi olur.
Günümüz ilerleyişine göre düşüncen ve ön görün nedir?
Bir şey biliyorda yanlış biliyor ahahhaa 3. dünya savaşını bilmem ama 4. taş ve sopayla olacak demiş
1. Ülkenin bir yere gittigi yok. 2. Ülkedeki gençler ülkeyi terk ediyor 3. Türkiye her zaman gelişmekte olan bir ülkeydi artık gelişmiyor
Şu hayatta herşeyden öte güvendiğin biri oldumu varsa şu an ne durumda
Ben kendimden başka kimseye güvenmem.
En doğrusu bencede
Şimdilik böyle güvenecegim birisini tanırsam gğvenirim
Pek zor ya artık kimsenin kimseye bir tahammülü yok işine gelen istediği gibi hareket ediyor
Sabreden derviş muradına ermiş
Bizde bu murat varken o derviş meczup olur 😊
Derken?
Yani diyorum bize denk gelmez
Tamam reis
Sorsana kızz
Tamam amca
Sordum soruyu tak tak tak hahaha
Kim o
Televizyonun küçük oğlu ne yapacak kim olduğunu
Kafan da kac tel saç var
Alaturka mı yoksa Alafranga mı tercih ediyorsunuz?
Sen kimsin sordum
Türkçe konuş
Bi sktr gt
Ses çekiciliği gerçek mi
Evet vardır mesela şöyle örnek vercem bebegim dersen hoşuna gider küfür edersen gitmez
Yo küfür etmem de mesela geçen birisi yazışırken soğuktu bana sesimi duyunca çok değişti bi anda samimi oldu
Örnek verdim
Swn sor
Olur
Neden uyumadın?
Öyle
Soralım hadi
Koyunca hopluyonmu