Kotu hissediyorum ne dusunuyorsunuz neden benim basima geliyor boyle seyler?

Sinifimizda 2 tane oglan var ve her seferinde bize guluyolardi (ben ve arkadasima) falan neyse sunumumuz vardi tekrar boyle gulduler surekli bende en sonunda sinirlendim arkadasimda ayni sekilde siz kendinizi ne saniyorsunuz burasi ilkokul degil falan dedim baya bagirdim ettim ordada 1 kiz vardi dediki size özel gulduklerini sanmiyorum dedi neyse bugunde tekrar dersimiz vardi tekrar sunum vardi kiz cikti ve dediki onlara gülmeyin bak ilkokulda degiliz biz dedi boyle dalgasina acayip moralim bozuk neden benim basima geliyor boyle seyler sinir oluyorum artik.

Kotu hissediyorum ne dusunuyorsunuz neden benim basima geliyor boyle seyler?
Cevapla