Araması normal çünkü 10 yılı aşkındır seviyor beni yukarıdaki sorduğum soru üzerinden düşünecek olursan sen olsaydın nasıl bir cevap verirdin kırmadan Gönül kırmak istemiyorum
Şimdi hayır istemiyorum desem kaba olur 10 yılı aşkın daha uzun süredir beni seven bir insan kırmadan düzgünce bir cevap vermek istiyorum tam olarak yukarıda yazdığım gibi bir mesajı nasıl bir cevap verebilirim kırmadan
Şimdi doğruyu konuşalım Bu sohbet ozar gider yukarıdaki sorunun aynısı şekilde gelen bir mesaja kırmadan etmeden sen olsaydın nasıl bir cevap verirdin Bu arada bu kişi 10 yılı aşkındır seviyor beni
Aslında doğrusu eskiden ilgileniyordum seviyordum fakat küçük yerde yaşadığım için sevgili olmak istemiyordum daha sonrasında birkaç kez daha teklif etti o zamanlar normalde konuştuk ama sadece telefondan konuştuk biraz ilerledi konuşmalar fakat buluşma olmadı daha sonrasında benim sevgim yıllar geçtikten sonra azaldı ve neredeyse bitti gibi oldu fakat o hiç pes etmedi olay böyle olunca sürekli ibir yerlerden umut bekledi
Teşekkür ederim istemiyorum dememe rağmen konuyu uzatıyor nasip ten girdi dertlesiriz den çıktı sonra ne zaman biseye ihtiyacın olursa yardımcı olueum diyo
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hatırsız ve gönülsüz biriyim bana 1 gün hatrı bile olmaz de lhşkjsfdh
Her gün içelim derse
O da yol arıyordur yani lghşsjdh
Araması normal çünkü 10 yılı aşkındır seviyor beni yukarıdaki sorduğum soru üzerinden düşünecek olursan sen olsaydın nasıl bir cevap verirdin kırmadan Gönül kırmak istemiyorum
Çok seçenek yok ben çay severim falan diyebilirsin
Çay içelim o zmn der erkeklerin ağzı her lafa donuyo ne hdhdhd ama hallettim saolasin
Biraz yüzsüzlük oluyor busefer 😂
40 yıl ömrümüz mü var ki 40 yıl hatrı kalsın diyerek
Öyle dersem yanlış anlaşılır ve her şey daha hızlı ilerler
O zmn net olarak istemediğini söyle
Şimdi hayır istemiyorum desem kaba olur 10 yılı aşkın daha uzun süredir beni seven bir insan kırmadan düzgünce bir cevap vermek istiyorum tam olarak yukarıda yazdığım gibi bir mesajı nasıl bir cevap verebilirim kırmadan
Yani net olarak istemediğimi belirten ama kibar bir cümle yazmam lazım
Kadınların bahane bulacağı argüman çoktur. Söyle gitsin birini.
Bulamadım
Kadın mı değilsin yoksa
Cem yılmaz söylesin sana
https://youtu.be/ANYlUaJ7CBg?si=6DUBwVYb1cTI9vNV
Saçma bir video erkeklerde de var bu sıkıntı
Kendini bişey snma çok yani
Tek kadınlara has değil bu
Hayır diyerek
Hayır demeyi öğrenin
Bı 10 yılı aşkındir seven biri düzgün cevap vermek istiyorum
Kafeine karşı alerjim var de. Skskxjdn
Çay içelim derse
Ben evde farklı bir çay yapıp içiyorum de.
Şimdi doğruyu konuşalım Bu sohbet ozar gider yukarıdaki sorunun aynısı şekilde gelen bir mesaja kırmadan etmeden sen olsaydın nasıl bir cevap verirdin Bu arada bu kişi 10 yılı aşkındır seviyor beni
Şöyle eğer ilgilenmediğin halde uzatıyorsa o kişi ne desek fayda etmez. Yüzsüzün tekidir. Rahatsızlık verdiğini fark etmesi gerek
Aslında doğrusu eskiden ilgileniyordum seviyordum fakat küçük yerde yaşadığım için sevgili olmak istemiyordum daha sonrasında birkaç kez daha teklif etti o zamanlar normalde konuştuk ama sadece telefondan konuştuk biraz ilerledi konuşmalar fakat buluşma olmadı daha sonrasında benim sevgim yıllar geçtikten sonra azaldı ve neredeyse bitti gibi oldu fakat o hiç pes etmedi olay böyle olunca sürekli ibir yerlerden umut bekledi
Sana tavsiyem artık bir tavır sergilemen gerekiyor. Bu kişi durumu abartı derecesine çıkarmadan sınır koyulmalı.
Teşekkür ederim istemiyorum dememe rağmen konuyu uzatıyor nasip ten girdi dertlesiriz den çıktı sonra ne zaman biseye ihtiyacın olursa yardımcı olueum diyo
Rica ederim. Umarım anlamıştır artık. Bu kadar ileri gitmez.