İş yerinden bir adam var beni görünce mutlu olduğunu söylüyordu, ara sıra beni evime ya da gideceğim yere bırakıyordu, iltifatlar ediyordu sohbet sırasında, para da gönderdi bir keresinde. Ben biraz utangaç biriyim, "sürekli seni düşünüyorum sana nasıl yardım edebiliriz" diye demişti. Söylediğim şeyleri de unutmuyordu sohbet sırasında hatırlatıyordu. Hava soğuk olduğunda kalın giyinmem için beni uyarıyordu. Bana araba kullanmayı da öğretiyor. Bir gün beni yine eve bırakmıştı, biraz sohbet edelim dedi arabada. Sonra ellerin üşümüş diyip elimi tuttu ve sonrasında beni öptü. O an tepki gösterdim biraz. O gün itiraf etti benden hoşlandığını. Özür diledi defalarca kez. Ama benim de aklıma düştü bir kere. Görüştük birkaç kez daha. Yakında yurtdışına taşınacağım. O da biliyordu, sorular sordu bir gelişme var mı diye. "Gidiyorsun yani" dedi. Burada üniversite sınavına girmemi istiyor," belki gidemezsen ikinci bir planın olsun" dedi. Sınav ücretini de ödeyeceğini söyledi. Geçen gün görüştüğümüzde erkek arkadaşımla ilgili bir şeyler sordu. Ben de "iyi gidiyor" dedim, "mutsuz gibisin sanki" dedi. "Ben de ciddi bir problem yok" dedim, "bir sorun mu var" dedi. "O adam sana göre değil" dedi. "Bence ilişki yapma, önce kariyerine ve iş hayatına odaklan" dedi. O gün biraz yakınlaştık. "Her gece seni düşünüyorum" dedi o an. Ve her yerini öpmek istiyorum dedi. Sizce bana duyguları ne?
Bir erkek neden hem fiziksel yakınlık ister hem de bir şeyler öğretmeye çalışır?
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Her yerini öpmek istiyorum diyen birinin nasıl bir duygusu olabilir bacım? Dümdüz sapık işte. Evlidir de kesin
Hayır ya yakınlaşma anında dedi. Durup dururken demeye cesaret edemezdi ki zaten.
Aşkım sen biraz saf mısın
Hayır anlamaya çalışıyorum
Bu soruyu önceden de sondun adam evli diye hatırlıyorum evli adamın derdi ne olabilir?
Belki gönlü kaymıştır. O itiraf etmeden önce de şüpheleniyordum ama kendi içinde yaşıyor sanıyordum. Erkek arkadaşımı kıskanıyordu olumsuz şeyler söylüyordu ama alenen yapmıyordu bunu. O gün her şey spontane oldu.
Bir gün telefonunu iste ondan şöyle bir konuştuklarına bak wp instagram diğer uygulamalar. Evli bir adamın sadece sana ilgi duyduğunu zannetmen çok tatliş.
Zkmek istiyor açık net
Nerden çıkardın
Emin ol sürekli seni yatağa atmayı hayal ediyor erkek beynini okurum
Aşık değil mi yani
Ne aşkı aşktan eser bile yok anlattıklarında sende istiyorsan yatın gitsin
Neden? Aşktan farklı olan ne?
Sürekli yatmak istemiş heryerini öpmek istemiş ve senden büyük
Benden sadece 7 yaş büyük. Pek bir yaş farkı yok aramızda.
Hem de erkek arkadaşımı neden kıskansın ki o zaman
O siliyor diye sadece ona ait ol ister bütün erkekler orpu olsa bile
evli mi
Nasıl anladın
çok Net belli aranizda da baya yaş farkı var galiba sen onu dinleme git yurt dışına onun amacı sadece cinsellik
Aramızda 7 yaş var
Yani bana duygusu yok mu? Neden kıskanıyor o zaman
başkası seni kolaylıkla elde ediyor diye
Evet olabilir. Ama aynı zamanda duygusal olarak da ilgileniyor gibi. Zaten bana sınırları sen belirle dedi yani yatmak gibi bir niyeti yoktur belki.
yok amacı zaten yatmak mesela asla karısı öğrensin evliliği riske girsin istemez sadece heyecan yaşamak istiyor kanma onun laflarına ayrıca erkek arkadaşın da varmış nasıl onla yakınlaşıyorsun
Erkek arkadaşımla farklı ülkelerdeyiz onun için her şeyi yaptım. Ama onun bana olan sevgisi bitiyor demek ki.
Bir de o adam korkmuyor ortaya çıkmasından. İş yerinde insanların anlamasından falan hiç çekinmiyor.
niye bitiyor ki
senin onda gözün var galiba boşatabilirsen evlen bari
Hayır dürüst olmak gerekirse boşanmış birini istemiyorum. Sadece ilgisi hoşuma gidiyordu. Başlarda da şüphe duyuyordum ama emin olamadığım için fazla düşünmüyordum bu konuda. O günden sonra aklıma düştü işte kendime engel olamıyorum.
Erkek arkadaşımla 3 ay aynı evde kaldık onun için başka bir ülkeye de gittim fakat beni hep eleştiriyor. İltifat etmekten çok eleştiri duyuyordum. Şimdi de aranıyor sormuyor doğru düzgün. Sesli zaten konuşmuyoruz, görüntülü de konuşmuyoruz zaten. Erkek arkadaşım eleştirip dururken dışarıdaki birinin bana olan iltifatları beni etkiledi.
anladım canım bence mental sağlığın için ikisinden de ayrıl
Teşekkür ederim
S'kis icin
Ne alaka
mesaj gel
seni istiyor açıkca.
Yani aşk değil mi
samimiyetini bilemem aşk mı geçici bir heves mi onu yaşamadan göremezsin ama seni her anlamda istediği kesin.