
Yazık mı diyim ne diyim copy paste yapmaktan canı çıktı ve s*apık değilmiş 😂

Yazık mı diyim ne diyim copy paste yapmaktan canı çıktı ve s*apık değilmiş 😂
Sadece boyundan bahseden, gerisi kaymış Türk morugu!
Etrafda gördüklerinize erkek demeyin!!!
Hele hele “beni yaşamadan erkek görmemişsindir” diyenleri!
Kızlar yurtdışına kaçın/çıkın orada birşeyler yaşayıp, etrafdaki tipleri yorumlayın. Etrafda çöp oldugunu göreceksiniz
Cevap
26Cevap
Böyle rakibim olacaksa olabilir, sadece kas ve libido var beyin yok
Libidonun beyni olmaz zaten 😬
Bize atacak yalan bırakmamış ki nasıl yarışalım.. :)))))))))
😂
He he sapık değilsin bizde inandık
Senin gibi birisi nasıl sapık olur canım : )
Acaba bu soruyu görmüşmüdür sjs
rakip mi :D
hatuna doyunca şöyle hissediyorsun?
mesaj atmak mı tanışmak mı
çok da fi fi :D 😝🤦🙈
Herkese sizin gibi gökten yağmıyor işte fakirler napsın 😂
Özetle demiş ki bu arkadaş; kafasız & basit kıza denk gelirsem bir şansım olur

Hdbbddhdhdbd
😂 😂 😂 😂 La olm nerden buldun bunu ahaha 😂 😂
Maşallah canım kardeşime ne kadar da iyi niyetli ve kibar biri 😅
😂😂
Bu nasil rakip la boyle bir erkek olsa orada burada yazmaz zaten tonlarca kiz ona yazardi trol bu djdjdjf
Hiç de dememiş ki şu üniversiteden mezun oldum şu kadar dil biliyorum şu işte çalışıyorum. Vizyonsuz
Amacı seks. Vizyonu olsa kabul edeceksin yani? 😂
Ne alaka bacım. Sapık olduğu için vizyonundan bahsedememiş diyorum. Ayrıca bana yazmamış ben niye kabul edeyim 😂
Kız nasıl olur tüm ksye yazdı hyar 😂
Aa iyi ki gizli takılıyorum 😂 sapıklık etme amacında değilim diyorum 1.91 boyum var diyorum. s. s 😂
Ateşini alırım 😂
Kadin diyince düz duvara tirmanip amuda kalkar bu libidosu yuksekmis
Adam sapik değilmiş libidosu yüksekmiş haha :)
Lafı uzatmağdan diğrek kognuya gigrecegim ,198 boyumdayim omuz genişliyim kasliyim , bul beni
Kesin öyle biri değildir :D
Değil zaten foto atamıyor :D
Her yanı ofsayt :D
Kriterlerine uyuyor mu bari?
Kriterim böyle tarifle olmuyor:)
Tanıyıp çarpılarak
😂 Bazen yapıyorum öyle şeyler
Yazdığına cuk diye oturdu diye düşündüm 😂
İşin esprisi orada ztn:p
İmladan bile yürüyor adam sjsj
Sorum süper soru seçildi silemicem de off 😂
Allah akıl fıkır versın sızlere
Dalga geçiyoruz sana da versin.
Bende var cok sukur tessekur ederim
Olsaydı sarkazmden anlardın neyse
Türkçenizi anlayamadım kusura bakmayın ondandır hahahaha
İnanç eksik :D kendine inanmıyor.
Rakip mi? Şunun benim rakibim olma ihtimali sıfır.
Yarışmacılara başarılar
Cok sukur yarisa katilmadik
Özet geçecek var mı
Maşallahı var taşı versen deler geçer 😂😂
Bide yazabilse, çok şey anlatacak. 😅
O kadar akıllı ki hani yeni ve tek sana yazmış imajı vermek için düzeltmiyor doğal göya organik 😂
Ne yapsın adam, herkes ekmeğinde işte. Var bunlara düşende var. Annenle bigün gündüz kuşağı izlemek zorunda kal. Ne kadar beyinsiz kaz asker var memlekette anlarsın. 😵💫
Allah korusun. Anam da izlemez onları ben de izlemem zaten evde tv yok bizim 😂
En temizi, bizimkide izlemez zaten ses oldun diye açıyor. Elektirik bedava nasılsa, bari müzik aç diyorum ne bu kaotik şeyler. 😅
ayyyy acaba şeyide kalın ve büyükmüdürki
Bana yolla xbjdns
her erkek sapık değildir
Kolay gelsin onlara da
Var o yüzden en iyisi olduğumu iddia ediyorum
Afferin sana hemen de gaza geldin 😂
Bu ne ya 😅
Ben gidiyim bi tost yapayım kendime o zaman
Direk seks
Max yaşı 22
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?