Güncellemeler
1 yıl
Namazı her zaman severek kılıyordum bugüne kadar ama namaz kılmaya karşı soğumuş hissediyorum yani gerçekten kalbimden de normal bir şekilde de artık namaz kılamayacağım istiyorum ama namaz kılmanın zevki heyecanı beni mutlu etmesi gibi şeyleri hissetmiyorum şu an neden böyle oluyor ki😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bırakma ben bıraktım çok huzursuz oldum. Tekrar başlayacağım.
Bende vakitleri çok kaçırıyorum bazı günlerde hiç kilmiyorum bile çok günaha giriyoruz yinede bırakma sen
Din böyle bir şey değil ya
Kız bırakma
Bırakma diyorsun evet yani haklısın ama birsürü günahım var ve bazen aynı yanlış şeyleri yapmayacağım desem bile yapıyorum belkide cehennemde yanacağım cennete hiç giremeyeceğim namaz kılmayı seviyorum evet ama bırakmam gerekiyormuş gibi hissediyorum sonra kılarım daha vakit var diyorum son dakikaya kalıyor namaz kılmam hızlı bir şekilde kılıyorum sonrada ya da vakit çıkıyor kazaya kalıyor ya bugünde öyle olursa ışte bu yüzden bırakmak istiyorum😔
Söyleyemem hayır yani
Peki sen bilirsin anlatmak istersen konuşuruz ama bana kapalı olupta günah işlemişsin gibi geliyor
@M300_mustafa Günaydın sana da hayırlı sabahlar
@M300_mustafa Evet
Evet konusuyoruz
Ne yapiyorsun şimdi
@M300_mustafa Soru çözmüştüm kontrol edecektim birde sen mesaj atmışsın sonra da seninle konuşuyorum işte yani
Evdemisin
@M300_mustafa Evet evdeyim yani yeni eve daha gitmedik ama gidersek internet yok orada büyük ihtimal mesajda atamam orada zaten internet olursa atarım yani
Tamam canim
Iyi uyudunmu
@M300_mustafa Evet iyi uyudum
@M300_mustafa Ne mesajı attın?
@M300_mustafa Sana mesaj atmam için XPER3 seviyesinde olmam gerekiyormuş o yüzden atamıyorum ve evet baktım ama yine mesaj attıysan bile gözükmüyor yok yani
@M300_mustafa ateş bacayı sarmış
Teşekkürler bırakmam. Hesabımı silmek zorundayım yani az önceki konuştuğum kişi benimle evlenmek istiyor bu yüzden kendine iyi bak
Sende kendine iyi bak hayırlısı olsun
Teşekkürler bende kendime iyi bakarım inşallah yani evet hayırlısı olsun
Çok genç yaşta evlenmek de ne biliyim garip
Evet garip ben 18 o 29 yaşında yani evlenmek istiyormuş ben üniversite sınavına girip kazanmak istiyorum halbusuki
Okumak istiyorsanız ayaklarınızın üstünde durmak istiyorsanız oku atan iyi düşün iyi karar ver hem yaş farkın var hem de
Uzun uzun anlatmak isterim sana hem de iyi düşünmüş olursun
Zaten okumak istiyorum evet neyse görüşürüz kendine iyi bak
sende ama acele etme çok gençsin yazık sana bu yaşta evlilik
Zaten evlenmeyi düşünmüyorum ben onunla konuşurken yani saçma sapan konuştu benimle beni istiyormuş birde ben onu istemiyorum neyse
Anladım senin dertleşmeye ihtiyacın var bacım kafan biraz dolu
Evet ama engellesemde olur onu hesabı kapatmaya gerek olmaz
Sen neden hesabını kapatıyorsun ben seni anlamadım konuşmak istemiyorsan öyle bir şey istemiyorsan engellersin ben yazamıyorum sana Xperim düşük
Engelledim onu zaten artık yazamaz
Anladım ben yazamıyorum xperim düşük mesela bi de akıl var mantık var
Anladım sorun değil namazdan soğumamın sebebini buldum sana demiştimya yani benimle 29 yaşındaki bir erkek evlenmek istiyormuş diye yani onun bana attığı ve söylediği şeyler yüzünden yaptığım ibadetlerden dolayı mutlu olamıyormuşsum ama şimdi iyiyim huzurlu bir şekilde namazımı kıldım Allah'a şükür😊
Sana ne attığı ne söyledi günaha girdin mi
Sen ne yapıyorsun
Engelledim
Onu engelledim
Kimi engelledin?
Boş boş biri yazmış yoruma bende engelledim sildim
Benim engellediğim kişiyi sen de kendinden mi engelledin M300_mustafa diyor ya onu mu engelledin?
Evet
İyi yapmışsın bizi kötü şeylere ve günah şeylere götüren insanları engellemeliyiz böyle ışte.
İyi yaptım iyi oldu onun gibi bir sürü uçkuruna düşen insanlar var sen dersine bak bırakma inşallah iyi bir yere geldin zaman sana dua edecegem nefsine yenik mi düştün ne yaptın günah olarak söylemiyorsun da
Bana bir şey atmadı da yani konuşurken yine belirtiyorum M300_mustafa denen kişi sınırı aşıp konuştu yani söylemek isterdim ama kaldıramazsın bana söylediklerini yani şunu söyleyebilirim ki beni tatlı buluyormuş, sürekli beni düşünüyormuş, beni özlüyormuş, benim onun olmamı istiyormuş sanal sevgilisi olmamı istedi ama reddettim beni koklamak istiyormuş öpmek istiyormuş şimdilik sadece bu kadar söyleyebilirim yani sana
Anladım xperim yükseldiği zaman daha detaylı konuşuruz senin sınavın önemli bunlara takılma
Evdemi çalışıyon derse dershane ye mi gidiyon
Maalesef evet nefsime yenik düştüm namazla ilgili önceden buraya bir soru sormuştum yani cevap vermişti o kişide yani ilk başta iyi konuşuyordu sonradan kötü, saygısız ve ahlaksız konuşmaya başladı yani bugünle birlikte sadece 3 gündür konuşuyordum konuştuğum zaman ne yapmak istediğini anlamamıştım ilk başta ama sonradan anladım ki yani amacı evlenmek ve bana sahip olmakmış gerçekten cevap vermek istemediğim sorular sordu ama tabi cevap vermedim yani namazda kılıyorum yani nasıl nefsime yenik düştüm anlamış değilim niyetini anlamıştım ilk konuştuğum zaman onunla hesabımı silmeyi düşünsem bile yapamadım konuşmaya da devam ettim yani bilmiyorum neden böyle yaptım konuşmayı ilk başlarda bırakamadığımı bilmiyorum maalesef birde söylemeyi unuttum benden hoşlanıyormuşta yani
Evde çalışıyorum
Anladım istekler olması normal o an boşukta olmuş bide zamanla içinde bırakması her zaman vardır ama neyse buraya yazmıyorum sonra anlatırım xper yükselince
Tamam benimle konuştuğun ve dinlediğin için teşekkürler😊
Merhaba bir şey soracaktım da sana acaba engellediğim kişinin engelini kaldırsam mı yani bence bir şey olmaz zararı olmaz belki yani
Bence kaldırma saçmalama istersen adam seni yoldan çıkarmış yine isteyeceksin engeli kaldırırsan duramazsın konuşmaya başlarsan
Saçmalama yanlışlık yapma
Bir şey olmaz yani neden engeli kaldırmak istiyorum bir fikrim yok ama yani bence zararı olmaz yaa değil mi?
1 kerecikten bir şey olmaz
Sen yine o yola gireceksin nefsini engelliyemiyon bunun yerine mastürbasyon yapabilirsin aklını başına al
Yazdığını unutma 360 derece niye döndün burada o kadar kötü söylediği günah işledim dedin namazı kılamıyorum dedin nefsime yenik düştüm dedin bana da arkadaşlık istege atmış kabul etmedim haberin var mı bende konuşurdum istesemm
Sana arkadaşlık isteği attığını bilmiyordum ama yani yalnız hissetmek istemiyorum sanırım bu yüzden de konuşmak istiyorum büyük ihtimal evet namazlarımıda kılamıyorum dedim ama şimdi iyiyim sorun yok
Yalnız olmayım diye cinsellik konuş o zaman konuşmadın mı anlamadım mı sanki o zevki aldın tamam mı tekrardan seni o yola sokar
Haklısın evet engelli bende de o kişi yani nefsime uymamalıyım üzgünüm
Biliyorum evet yani tamam yani o kişiyle konuşmayacağım böylece günah da işlememiş olurum
Anladım tamam
Yapınca söyle sen yoksa durmuycagan biliyorum
Sadece bugün akşam yani namaz kılmadan yatacağım evet yani neden bilmiyorum ama 1 kerelik sadece
O bir kerelik ihtiyaç diye başlar bırakamazsın namazı niye kılmıyon o zaman bende konuşuyum onunla benim de ihtiyacım var ikimiz de konuşalım
Namazı niye kılmıyon diyorsun ama sadece bugünlük yatsıyı kılmayacağım o kadar yani yarın yine kılarım zaten
Kararımı vermedim
Seni bekliyorum benim de ihtiyacım var bende kapalıyım tesettürlüyüm madem öyle ikimiz de alalım
Tesettürlü olduğunu bilmiyordum ferace mi giyiyorsun?
Evet Peki sen ne giyyon
Eşofman ve sweat sweatin üstüne uzun bir mevsimlik kıyafet giyiyorum
Hmm arada çarşaf giyyorum genelde etek elbise bunların altına kilotlu Çorap vb
Anladım ok
Ne yapıyoruz
Ben namaz kılmadan yatacağım evet bunu yapacam
Tamam bende konuşuyorum o zaman gece banyoya gir
Anlattım o kadar anlamadın mesajları sil ilk yorumu sil
Kiminle konuşuyorsun? Gece banyoya neden gireyim ki?
Kimseyle konuşmuyorum yine nefsine yenik düşersen o yüzden dedim
Neden sileyim ki ilk yorumu senin yazdığını mı?
Yorumlar çok uzadığı ondan dedim
Benim için sıkıntı yok yani silmesemde yazarım
Xperim yüksek degil direk yazamıyorum mastürbasyon yapman lazım
Hmm bilmem yapmazsam ne olur?
İstek olacak hep yap aklına gelmesin bidaha
Tamam tatlımm
Yaptım de yapınca
Tamam derim şeker kız
Tamam bekliyorum
Yapmak istemiyorum vazgeçtim
Niye şaşırdın mı yapsan ne olur
Hayır şaşırmadım canım istemiyor
🤭🤭🤭 Peki
Mevsimlik kıyafet iyimi
Sevgilim olmuş olsa güzel olmaz mıydı yaa😊
Kudurdun mu sen duramıyon halarde sordun soruya cevap vermemişsin biri yazmış soruna Kadersizİnsan soruna cevap ver bari sana bir şey sormuş
Mesaj attıkları zaman bazen bakmadığım için göremiyorum cevap verdim zaten
Namazın birini kılıyon birini kılmıyon kabul olur mu
Üşütmüşüm Her tarafım ağrıyor ya
Yani çoğunlukla 5 vakitide kılarım ama sadece bugünlük böyle inşallah Allah affeder yani
Geçmiş olsun dikkat et kendine iyileş biran önce💚💚
Bu salgın varken biz iyleşemeyiz hiç. Bir şeyim yoktu birden bugün oldu
Ne yapıyorsun
Evet salgın var bende düne kadar griptim bugün iyileştim dikkat et kendine
İyiyim seninle konuşuyorum
Tesettürden çıksam yani nasıl olurdu acaba bazen çıksam mı diye düşünüyorum yani
Bende seninle konuşuyorum grip oldum atlattım tam ne oldugumu anlamadım bir aydır bi normal oluyorum bi hasta ve serum yiyorum artık
Çıkmak mı istiyorsun sen sen kime özleniyorsun sana kim akıl veriyor söylesene bana şimdiye kadar kapalıydın noldu şimdi açık olonca rahat rahat her şeyi yapmak mı istiyorsun
Hayır ama tesettürlü olmak istemiyorum bende herkes gibi saçımı açsam ne olacak ki sanki kardeşimin saçı açık akrabalarımızdanda açık olan var zaten
İçinden gelmiyor yani ailenle konuş ama bu haldeyken nurlusun açılınca o nur kalmaz
Tesettürlüyken nasıl nurlu oluyormuşsum ki?
Yüzün parlar daha böyle düzgün olur vb
Normalde yüzümüz parlayıp düzgün olmaz mı yani?
Olur neden olmasın açık halinle de olur
Kapalı olmak daha güzel onu demek istedim
Vazgeçtim kapalı kalacağım dinime göre
🤭🤭🤭 degişiksin sende
Ne yaptın
Kiminle konuşuyorsun
Öyleyim evet yani ama arkadaş olup konuşur muyuz her zaman çünkü yani namaz kılmadan önce bir arkadaşım vardı o da tesettürlü ve namaz kılıyordu ne zaman beni doğruya iyiye çağırsa namaz kılmadığım için o zamanlar yani anlaşamıyorduk nefsime uyduğum için de benimle arkadaşlığını bitirdi ve ben de şu an her şeyin farkındayım ama yok artık hayatımda yani maalesef çoğu zaman ağladım üzüldüm yani ama maalesef benimle konuşmakta istemedi mesajda atma dedi yani ve ben unutamıyorum
Tabiki konuşuruz arkadaşız zatenn kafana niye taktın böyle
Bir şeyler yapıyon ama
Yani bilmiyorum ama o da sevdiğim bir arkadaşımdı o yüzden yani ama sanırım güveninide kaybettim onun değiştiğimi bilseydi acaba yine arkadaş olmak ister miydi sence?
Tekrardan konuşurdun onunla ben seni bırakmam yanında olurum destek olurum
Yani o da öyle söylemişti her zaman yanındayım bırakmam diye ama bırakıp gitti sen de onun gibi yapmazsın değil mi? (Çünkü insan gerçekten konuşacak bir arkadaş bir dost arıyor yani bırakıp gittikleri zamanda ben üzülüp ağlıyorum yani olan bana oluyor yine)
Hayır ben yapmam öyle engeli kaldırdım o arkadaşının seni bırakmam abla kardeş gibi olduk
Teşekkür ederim beni bırakmayacağın konusunda güveniyorum sana.
Birde M300_mustafa hesabını mı takip ediyorsun?
İstek atmıştım o bana attığı için akşam da son bir defa dedin benim de ihtiyacım var demiştim
Kızdın mı
Tamam bırakıyorum takip i
Hayır kızmadım ama yani sonuçta benden hoşlanıyor o yüzden yani
Anladım ihtiyacım için demiştim istek atmıştıgı konuşursan ikimizde alalım dedim
Yani neden bilmiyorum ama konuştuğu zaman bana iltifat etmesi konuşmaları mutlu ediyor hoşuma gidiyor biraz sanki yani yaa
Anladım zevk almaya başlamışsın haz almışsın ne yapıyorsun
Seninle konuşuyorum yani evet ama bir yandan günah bir yandan sevap işleyince Allah affeder mi?
Affeder galiba ne yapıyon günah olarak
Yani tekrarlanan günah olarak erkeklerle konuşuyorum bazen de sevgili oluyorum yani bir keresinde bir kızlada sevgili olmuştum namaz kılmadığım için öyle olmuştu yani
Anladım bende arada konuşuyorum erkeklerle ihtiyacımı gideriyorum lezbiyenlik var mı
Yani önceden vardı ama namaz kılmaya başladığımdan beri yok
Zevk alıyon mu konuşunca ihtiyacını gideriyon mu
Yani konuşurken zevk alıyorum iyi hissettiriyor evet
Kendini tatmin ediyon mu konuşurken ikimizde istekliyiz
Hayır sadece seninle konuşuyorum. Ben sanırım yani benden hoşlanan erkekle sevgili olmak istiyorum
Eminmisin seni kullanacak
Beni neden kullansın ki benden hoşlanıyor ve seviyor beni
Ama aranızda kaç ysş farkı var ve senin üniversiten sınavın var ne olacak bunları bırakacan mı cinsellik konuşacaksın namazı bırakacaksın iki güzel lafa söze kandın hemen
Namazı bırakmayacağım ama cinsellikte konuşurum yani ben namazda huzuru buldum namaz kılmadan önce sürekli kalbim ağrıyordu huzursuzdum yani nefes alamıyor gibi hissediyordum ama namaz kılmaya başladığım günden beri iyiyim kalbimde ağrımıyor artık
Cünüp olacaksın her konuşmada nasıl namaz kılacaksın duş mu alacaksın durmadan
Her konuşmada neden sürekli duş alayım ki?
O konuşmayı isteyecek ama sende isteyeceksin konuşacaksın
Evet yani öyle olacak ta ne olmuş ki neden sürekli duş almam gereksin ki?
Boşaldın için boşalmıyacan mı yaparken
Yani her zaman olmuyor zevk alıyorum hoşuma gidiyor yani evet
Akmıyor mu sonuçta akıyor çok az
Yanlışlıkla kendini bozma da
Evet yani çok az yok bozmam
Eminmisin parmaklarını sokma okşarken bozarsın
Eminim evet bozmam merak etme
Pekii sulandıgım bende ıslaklık var ıslanmışım
Ne yapıyorsunda ıslanıyorsun yani sorun değilse eğer?
Okşuyorum az az elliyorum işte
Peki teşekkürler. Saat geç oldu sonra konuşsak olur mu?
Tayt var altımda
Olur kuzum sonra konuşuruz iyi geceler o zaman görüşürüz
Sana da iyi geceler sonra görüşürüz
Selam sana bir şey söylemek istiyorumda 5 vakit namazlarımı kılan ben artık 5 vakit kılmıyorum dün akşam yatsıyı kılmadan yattım bugün de akşam namazını kılmadım yatsı namazınıda kılmak istemiyorum ben namaz kılmayı bırakacağım
Başladın yine yatıyordum hastayım hayla düzelemedim
Geçmiş olsun inşallah iyileşirsin ama bu sefer bırakma noktasına geldim yatsıyı kılmak istemiyorum bugün akşamıda kılmadım dünde yatsıyı kılmadım ben 1 kerelik kılmam diyordum sadece neden birden böyle namazı kılmayı bırakasım gelmiştir ki sence?
Çözemedin mi hayla kendini nefsini tutamıyorsun
Yani haklısın evet nefsimi tutamıyorum sanırım namazıda bırakıyorum kılmayacağım yani keşke 1 kerelik bile olsa kılmayı hiç bırakmasaydım ama artık çok geç istemiyorum çünkü kılmayı ben yani
Peki ailen biliyormu bu durumu
Erkeklerle konuştuğumu mu yani?
Hem bu durumu hem o durumu
Hayır önceden birkaç defa yani erkeklerle konuşmuştum o zaman yani sevgilimde vardı ailem öğrenincede ayrılmıştım bu konuları benimle zamanında konuştular ama ben onlara söylemek istemiyorum çünkü zaten önceden güvenlerini kaybettim yine aynı şey olsun istemiyorum hem beni sevmiyorlarda zaten
Yani birden namazı bırakan birisi değildim hem namaz kılıp hem günah işlemezdim yani birden böyle olması tuhaf değil mi namazı neden birden bırakmak istiyorum ya da erkeklerle konuşmak hoşuma gidiyor ki sence?
Öyle düşünme seni niye sevmesinler ilgi ve şefkat olmayan insan yolunu kaybeder sende yolunu kaybetme böyle düşünerek
Ben annemide babamıda sevmiyorum sanırım yani şu an kalbimde bile namaz sevgisini mutluluğunu namaz kılmanın zevki yok yani hiçbir şekilde hissetmiyorum bunları
O nefsin durmuyor istiyor çünkü cinsellik konuştugun için hoşuna gitti yine de isteyecek o yüzden sana keyfimden mastürbasyon yap demedim evli değilsin bekarsın sonuçta
Ailenle arana giren soğukluk ney
Sende de sevgi eksikliği var ilgi eksikliği de o yüzden böylesin
Evet biliyorum cinsellik konuştuğum için hoşuma gitti yani evet bakarım sonuçta yani de namazı tamamen bırakacağım artık büyük ihtimal çünkü namaz sevgisini hissetmiyorum kalbimde ben bu günahlarla namaz kılamam rabbim beni huzuruna kabul etmez ama rabbim çokça affedici günahlarımı affeder bu yüzden bırakıyorum
Anladım üniversite gidince sen duramazsın
Üniversiteye gidince neyde duramazmışım ki?
Cinsellik yaşarsın
Yani büyük ihtimal öyle olur
Evlenmeden yaşıycanmı
Evet evlenmeden yaşayacağım yani evlenmek istemiyorum zaten
Hmm o zaman sen bilirsin ama fazla yapma
Bilmiyorum artık orasını yani
Açık ne olsa diyon yani
Bilmiyorum ben şu an kendimde bile hissetmiyorum sevgilim olsun istiyorum
Sende takıldın sevgili moduna haa
Birazdan sevgilim olacak bu uygulamadan
Yoldan çıktın iyice
Ne yaptın bugün
Hiç bir yere geçme
İyiyim sen ne yaptın?
Valla 3 gündür anamdan emdim süt burnumdan geldigi başım agrıyor
Başın neden ağrıyor ki ne oldu?
Uyku uyumuyorum ki dogru düzgün hasta olduktan sonra
Uykunu iyi almalısın yani yoksa iyileşemezsin inşallah iyileşirsin yani
Ölürsem mezarıma gelirsin baak
Tamam gelirim ama inşallah iyileşirsin. Şimdi gitmeliyim yani bir işim var da
Ne işin var kız
İşim yok hayır yani vardı da çok gereksizmiş meğer neyse
Uyuyamıyorum peki
Nerdesin
Zor durumda değilsen bırakma
Bırakma devam et
Geldim
Hoş geldin sevgilim
Evet
Bekliyorum
Seni
Gelcen mu