İnsan
1. İnsan yanlız olduğunu kimse ona güvenmeyin anlarmış.
Şimdi bana tek yanlız olduğumu
Kabullenmek düşer.
Bunu kabullenmemi isteyenler insanlar.
İnsanlar bir balık gibidir bi okadar hoş ama beyni bi okadarda boş.
Olsa ne olur?
2. yağmur yağıyor olsa ne olur?
Seninle ıslanmadıktan sonra.
Güneş çıksa ne olur?
Seninle deniz kenarında yürümedikten sonra.
İnsanlar sevse ne olur?
Sen beni sevmedikten sonra
Sevdiklerim yanımda olsa ne olur?
Sen yanımda olmadıktan sonra...
1. İnsan yanlız olduğunu kimse ona güvenmeyin anlarmış.
Şimdi bana tek yanlız olduğumu
Kabullenmek düşer.
Bunu kabullenmemi isteyenler insanlar.
İnsanlar bir balık gibidir bi okadar hoş ama beyni bi okadarda boş.
Olsa ne olur?
2. yağmur yağıyor olsa ne olur?
Seninle ıslanmadıktan sonra.
Güneş çıksa ne olur?
Seninle deniz kenarında yürümedikten sonra.
İnsanlar sevse ne olur?
Sen beni sevmedikten sonra
Sevdiklerim yanımda olsa ne olur?
Sen yanımda olmadıktan sonra...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Fazla melankolik. Şöyle çiçekli böcekli bisiyler yok mu?
Düşüncemmm 😊
Nikine baksana sence çiçekli böcekli şiir gelir mi🤪
Önyargılı olmana gerek yokkk🤪
Nikin ölmek isteyen biri bu normal mi🤪
Baba göre gayet normallll
Tamam annem sensin. Süper olmuş böyle devam et
İşte sana göre normalse biraz sorun var gibi sende 🤪
Bana bi insan söyle sorunu olmayan alkışlicam seni gerçekten ama yalan atmadan söyle
Herkesin derdi vardız az çok da ismini de ölmek istiyorum koymaz yani
Yaniii isim bulamadım aklımabu geldiiiii bunu koydumn
Hah iişte tam onu diyorum bende aklına böyle bir şey gelmesi🤪
@Zorzamarlar Gençler haydi oyun oynayalım. Bir iki üç; TIP
Ama bu benim sorunum ya hani😊
Kardeş k bakma sanada hep bildirim geliyor dimi tamam kestim
Amatör şair için diyorsan idare eder. Ama bir şairin beğendiğim şiiri diyorsan beni çok etkilemedi.
Sağollll
Senin mi
Evet ben düşünüp yazdım
Tebrikler güzel
Teşşekür ederim zaten ilkkez yazdığım için haklısın😊
kafiyeye daha çok abanman lazım
İlk şiirlerim zaten sağolll
zindandan mehmete mektup gibi olmuş
Nasıl la
insanların dediklerini yapanlarla yapmayanlar hep aynı safta gibi gelir bana. senin şiirinde insanların dedikleri üzerine. mesela ben insanların diyemedikleri üzerine olan şiirleri seviyorum.
Hee haklısın sağolun
sağ ve haklı en sevdiğim. teşekkürler
:))))