Bi tane normal arkadaşım var erkek amacının farklı olduğunu düşünmeye başladım?

Bi arkadaşım var erkek normal başta çok iyiydik. Bi kaç kere farklı konulara girmeye çalıştı sevgili olmadığımızı söyledim. O bana sevgili düşünmediğini söyledi. Ama son zamanlarda daha çok beni arzuladığını söylüyor ben de lafı değişiyorum ve uzaklaşıyor gibi. Aramız çok iyiydi oysa ki ondan beklemezdim. Bunun için iyiymiş bana. Böyle söyleyince de tersliyor. Bunun için olduğumu nasıl düşünürsün falan kavga çıkartıyor. Son zamanlarda beni eleştiriyor sürekli bide vururum sana bilmem ne yaparım bi nefreti var

Bi tane normal arkadaşım var erkek amacının farklı olduğunu düşünmeye başladım?
Cevapla