Rus kızları şampuan kullanıyor;peki Türk kızları neden hacı şakir kullanıyor?
Rus kızları şampuan kullanıyor..
Türk kızları hacı şakir kullanıyor...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Türk kızlarının nerede hacı sakir kullandigini gordun? ya da Türk insanini kotulemek türk kadinlari asagilamak icin bu konu nerden akliniza geldi? Ben haci sakir kullanan hicbir bayan gormedim onlarda ruslar almanlar gibi sampuan kullaniyor ayrica medeniyeti dunyaya ogreten biziz bizmi kotu seyler yapacagiz? Ayrica unutmadan haci sakir diye hafife aldigin o sabun türk yapimidir ve gayet sagliklidir sampuanlarda hep katki maddesi var
Kesinlikle akıl var mantık var yani dedelerine ninelerine de saygısı yok eskiden tüm herkes sabunla saçlarını yıkarmış buna Avrupa bile dahil ama çook eskiden şimdi en fakir insan bile şampuan kullanıyo, hayır amaç belli işte Türkleri kötülemek böylelerinin Türk adını ağzına almasını bile istemiyorum.
Avrupalilar nasil yemek yenilecegini bilmiyorlarmis afedersin ama tualetlerini bile pis birakirlarmis bukadar lanet toplumlar simdi bize medeniyetimi ogretecekler? Tarihte hep biz vardik hep biz olacagiz ırkcilik olarak algilayacaklarsa algilasinlar benim herkese kapim acik yeterki milletime ve ummetime zarar verecek bir nefsiyatta bulunmasinlar
Rus tutkunular alman hayranilar onlarin ulkesine gitseler umurlarinda bile olmazlar krolar ondan sonra bizim milletimizden kiz almasini bilirler eee sen bizim kizlari begenmiyorsun ne diye evleniyorsun begenmiyorsan evlenmeyeceksin sevmiyorsan bu toprakta yasamayacaksin tc kimligin varsa saygi gosterip bayragimizi ve halkimiza saygi gostereceksin yoksa bu vatanda yerleri yurtlari yok.. selametle canim hayirli aksmlar
Rus kızları saçlarını Elidor'la yıkıyor..
Saçları dolgun bir görünüme kavuşarak, gün boyunca ışıldayan ipeksi saçlarla kaza sebebi oluyorlar.
Elidor sac dokuyor kanka sus sen
o yüzyıllar öncesinin türkkadınıdır, şimdiki kızlar ruslardan daha çok banyo yapıyor ayrıca ruslar iki günde türkler hergün, ve rus kızlarının saçları genelde açıcı kullanmaktan kırık dolu birde düzleştirici
Nerden biliyosun ruslarin 2 gunde 1 banyo yaptigini? Bide net konusmussun :D ben 1 yil bir kizla ayni evde yasadim hergun banyo yapiyordu. Saclari cok guzel pamuk gibiydi. Ruslari hic tanimiyosun...
slavik ülkedeyim ve baya rus arkadaşım var aynı odada kaldık
@krasavchik
Benim de bayagi bir rus arkadasim var cok temizler ve bakimlilar ;) senin cevrendekilerde problem varmis :D
yaşıyorum dedim
@krasavchik a
Ben de rus bir kizla yasadim tam 1 yil bikac ay oncesine kadarda yasiyordum turk kizlada yasadim farki cok iyi biliyorum ;)
kezbanız hepimiz :D:D
Cevap
2Cevap
Abi gerçekten sen ve senin gibiler bence biraz akl yoksunu :) benim saç spreyimi saç kremim saç bakım yağim herşeyim ayrıdır :) bırakın şu kıyaslamaları mis gibiyiz Türk kızları gayette bakımlı benim çevrem öyle sizi bilmiyorum. Bazı insanlar kendine bakmaz bütün dünyada böyledir bu
türk kızları kültürüne geleneklerine düşkün
rus kızının hayatı lay lay lom
Ya birader nerden geliyor sana bu rus aski en sonunda ayarlicam sana bir tane sen de rahatlican biz de :D
biz zeytinyağından sabun yapıp kullanıyoz kardeş.
Ben pantene kullaniyorum.
Rus kızları şampuan kullanıyor..
Abartma armi o kadar da değil :D
param yok napım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar