Yüzünde hiç bir kusur bulunmayan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben imreniyor ve ne güzel yaratıldıklarını, çokça şanslı olduklarını düşünüyorum.. keşke bende öyle güzellikte olabilsem..
Yüzünde hiç bir kusur bulunmayan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla