Ben de hep başkasında görüyorum ama hayatımda sadece bir kez ( Zaten pek içen biri de değilim , nadiren içiyorum.) çok içtiğim oldu. Başım bayağı dönüp duruyordu. Hatta ayakta zor duruyordum başım dönüp durduğu için ama ben ertesi günü her şeyi yine hatırlamış olduğum için buna inanmıyorum. O yüzden inandırıcı gelmiyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Hayır inanmıyorum. bende içtim ama hiç öyle bilincim gitmedi
Kendini kaybedenler oluyor muş. Ama yaşamadım, bilmiyorum.
Başkasında gördüm.
Bi tayfada bu olay gerçekten var.
Evet maalesef alkol bazı insanlarda bu durumu yaratabiliyor
Bünyeden bünyeye farkediyor. Anlık etkiliyor sadece.
Fazlası bilinç kaybına neden olabilir, doğru.
Alkol tam tersi insanın içindekini dışa çıkartıyor.
İki kez sarhoş oldum hayatımda. Evet yapıyor. İnan hatırlamıyorsun.
Evet inanmıyordum ama şahit oldum
Başkasında mı kendinde mi
Yok başkasında gördüm
Ben de hep başkasında görüyorum ama hayatımda sadece bir kez ( Zaten pek içen biri de değilim , nadiren içiyorum.) çok içtiğim oldu. Başım bayağı dönüp duruyordu. Hatta ayakta zor duruyordum başım dönüp durduğu için ama ben ertesi günü her şeyi yine hatırlamış olduğum için buna inanmıyorum. O yüzden inandırıcı gelmiyor.
Evet sapitmalari normal değil
Onu kasıtlı yaptıkları yönünde düşüncem bazen
Ben hiç öyle tipleri ama içindeki o gevşek tipi çıkardıklarını düşünüyorum alkolden sonra
Bende olmuştu bir kere
Agizla icmek lazim haha
Hiç kullanmadım bilmiyorum
Evet öyle bir şey var
Bilmiyorum zaten içmiyorum..
İşimize geldigi igibi..
Evet. O hale gelecek kadar içmemek lazım
Evet her şeyin fazlası zarar
Hayır inanmam ona göre içerim
her şey kararinda guzel
Olabilir ama ben hiç bilinç kaybı yaşamadım.
olabilir
Yok yahu...