Eski sevgiliyle barışıp eskisi gibi olamamak😞? Siz olsanız napardınız?

Bir süre ayrı kalıp barışınca gösterilen sevginin bile zorlama gelmesi sohbetlerin eskisi gibi akıcı olmaması akla konuşacak konu gelmemesi zorlama bi samimiyet

bilmiyorum ya öyle hissediyorum ben ve çok kötü bi bişey, yaşayan var mı veya yaşasanız ne yaparsınız

Eski sevgiliyle barışıp eskisi gibi olamamak😞? Siz olsanız napardınız?
Cevapla