AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Benim ismim yok burada.
ismin ne ki?
samimi bulunan isimlerdnmiş. d
hangisi ama o isim?
betül
anladım :)
genelde betül :))
gördün mü kızın adı betülmüş :)
öyleymiş :D
öyle :)
benim ismim yok :( demek ki gereksizmiş
belkide ama sen söyle bir ismini :)
Zeki kız çağrışımlı isimler kategorisinde ismim.
? isim?
Seksi çağrışım kategorisi :)
isim alayım hocam :)
Paylaşmak istemiyorm.
nasıl isterseniz :) RESPECT
Saçma bir test olmuş
bencede
Hicbirindede adim yok ki :D
adın ne ki?
Evlenilecekler kategorisindeymisim
isim?
Bende kalsin
peki nasıl isterseniz :)
Vay be evlenilecek kız kategorisindeymişim :D
isim? :)
Esra :)
ooooo nasıl sokmuşlar o kategoriye 1 ya da 2 farkla belki :)
Niyeki hangi kategoride olmam gerekiyo :D
esralar her ortama uyar yani samimi veya arkadaştırlar genelde :)
ben bildiğin kızlardan değilim hehehe :D
bilmediğim yok sanırım :))
" Evlenilecek kız " cikti..
isim?
Elif..
anladım öyledir ağırdır biraz :)
evlenilecek kız ismi çıktım
isim? :)
Ateş gibi yakiyormuş;)))
huhhhuuuuu :) isim?
Evlenilecek kizmisim :D
isim? :)
Cok gizli soyleyemem :D
peki nasıl istersen :) q
:D sevda
sevda lar öyledirler :)
Güzel kategorisi. Ama ismim Bengisu değil.
ne peki?
Merve
merveler tuhaftır üstüne alınma benim görüşüm güzeldir fakar adı çıkmıştır biraz merveler tanıdıklarım cidden biraz oynaktırlar :)
Katılmıyorum.
sana ithafen değil herkes aynı değildir eyw da benim tanıdıklarım öyleydi :)
Anladım
özür dilerim kusura bakma
Özür dilencek birşey yok
peki olmasın ben yine de kötü hissettim sonuçta
Kötü hissetcek birşey yok. Rahat olun.
her neyse sağol
Samimi bulunan isimlerdenmiş :o
isim nedir?
Ordakilerden biri işte :D
ğlzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :))
plzzzzzzzzzzzzzz :))
ismim hiçbir kategoride yokki :((
isim alayım canım :)
gözde
gözdeler genelde ateşli olan kısımdadır bnce :)
komikmisin yok yok bence korkakkk
yok cidden benim gözlemim sadece"
Evlenilecek kız alakası yok😂
bence öyle
3. "Ateş gibi yakıyor" denen isimler.
isim?
Tuğba
tuğbaların adı çıkmış :(
Evlenilcek kızmışım vay bee
sıla değil dimi isim?
Yo ismim Sıla
o zaman doğrudur :)
Hep derim zeki kızım diye. Doğruymus :)
yok bence değil :)
Sus ablana karşı mı geliyon :)
yooo o kendine karşı geliyo :)
Ne demek bu şimdi :)
zeki değilsin ortalama kadar işte benim kadar zekisin :) bundan ziyade serpiller tatlı olur samimi olur evlenilecek olurlarlar birzda balık etli :)
Dark? :)
? anlamadım
Ismimi nerden biliyorsun?
bu tür sorulara hep yazarsın ilk defa mı oluyor? yani ilk defa mı adın söyleniyor?
Evet. Seni tanıyormuyum?
yok tanımazsın :)) nasıl ilk defa oluyor ya daha önce gördüm seni isimtahöini falan yapılan bir soruda
Ben uzun bir süredir isim tahmini yapilan soru cevaplamiyorum ki. Aklimda bir isim var o kişi sen misin?
bilemicem ki 2 hafta önce falandı galibba verdiğin cevap yine de tam bilmiyorum zamanını
Ne hafiza varmış sende de :)
öyle maalesef istesemde unutamıyorum :) çoğu şeyi
Bazen unutmak gerek ama..
evet unutamadığın bişey mi var? benim unutmadık istediklerim olmuyor unutmak istedikçe hqatırlıyorum çünkü o yüzden unutmak gerek gerekmez diye düşünmüyorum neden böyle mana ifade eden bir cevap verdin ki tanışmıyoruz emin ol :)
Öyle olsun, iyi geceler.
iyi geceler durduk yere kızıp gitmeyeydin iyiydi :) yani bir başkasına karşı alman gerekn tavrı bana alıp gitmeyeydin iyiydi
Samimiymişim waooow :D
isim?
Betül
sen nasılsın bilmem ama hafif tombul olurlar sevimli olurlar genelde samimiler evet :)
Tombul değilim :D
genelde öyle olurlar orta okulda can düşmanımdı ve kura çekiminde rol almış bni çekerek okul gezisine dahil etmişti istemeye istemeye :)
Anladım :))
suratına bakıp ne keyiflenmiştim onun beni kurada seçmesi okul gezisine katılmamdan daha mutlu etmişti bni bu bir zaferdi :)
Kim O beni samimi bulan :)
isim hülya mı? :)
Bu kadar belli oluyo mu ya:))
yok ben çok düşündüm :)
"Bu isme sahip kız kesin güzeldir" denen
tuğçeler genel olarak güzeldir :)
Zeki kız diyor ama yalan 😐
isim nedir? :)
En yakın isimler evlenilecek kızlarda
isim?
Aslıhan
mümkün :)
Gamze - evlenilecek kız :))
gamzeler samimi güzel kızlardır onlar da balık etlidir genelde olur doğrudur :)
Tayyibe ne l*n :D
ne bilim :)
Samimi :)
betül mü?
her samimi olann adı betül olcak diil :D
Evet adim betul :) nickten cagrisim yapmistir :)
hahhah :) bildim sonuçta :)
Bildin tabiki :) tebrik ediyim bari :)
adaşımmm. d
@misal-_- zaten betul ismi cok kullanilan bir isim :(
bana hiç denk gelmiyo niyeyse :(
şu an ki sinifimdada var bir cok defada denk gelmisti :) en son baktigimdada turkiyede konulan kiz isimleri siralamasinda 250 lerdeydi :)))
ahahha muhabbet çok güzel :) tşklr meraklıbetül :)
Dalga kokusu mu aliyorum yoksa sende benim ismim gibi samimi misin? :)
yok dalga kokusu falan gayet samimiyim bnde her ne kadar üzülsekde bu yönümüze :)
Neden samimi olmanin neresi uzuluncek bitr yon ki? :)
var var :) karşındakiler samimiyetten faydalanırsa var :)
Oyle dusununce haklisin ama ben cevremde yapmacik yani samimiyetsiz insan gorunce tepki vermemek, bozmamak icin kendimi zor tutuyorum :)
öyle olduklarını anlayıncaya kadar geçen süreye üzülürüm sadece :)
Haklisin :)
tşkler :)
Samimiyim net.
isim nedir?
Evlenilecek kiz :D
isim? :)
Elcin
uyar bence :)
Güzeldir denirmiş..
öyledir herhal :)
Bilemicem valla o kadarını :)
bnde pek bilmiyorum sadece sordum ve şu an durumu idare etmeye çalışıyorum :)
hahahhahaha
:))) çaktırma :)
Tamam :))
tşkler :)
Ricalar :)
:))
Arkadaşlık. :)
isim lütfen :)
Melike.
melikeler çok soğuktur bildiğim kadarıyla ilişkilere karşı ama arkadaşlık konusunda ve affedicilik konusunda oldukça iyilerdir :)
Aynen öyle. :)
:))
Benim adım yok ya
sena deli doludur özünden oldukça farklıdır :) soğuktur uzaklaştırır :)
Ahaha kimsin sen ya :))
Bu arada neden soğuk muşum. d
normalde soğuksun :) sanalda değil :)
Normalde nasılım nerden bilicen ki. d
bilen biri var demekki :)
karıştırma beeeeeeeeeeeee pfffffffffff... :)
Samimi :)
isim nedir? :)
İlknur
arkadaş ve samimi diye düşünüyorum bnde :)
Herkese degil ama kani kime isinirsa bnde oyle :)
bence değil :) yani ön yargıları yoktur bir kere tanışsalar yeterli :)
Ben oyle degilim :)
olabilir genellleme sonuçta peki biri sana profil resmini nerden buldun diye sordu mu? daha önce?
Evet ama baska hesabimdi
hmm neyse hayırlısı
Anlamadim neyin hayirlisi
herşeyin hayırlısı :)
O soruyy u sorduktan sonra niye dedin onu anlamamistim tamam neyse herseyin hayirlisi :)
çok önmli değil takip etcem seni bir süre şüphelendim :)
Neyden suphelendin ne oluyo :)
bu resmi ilk birinde gördüm ve biraz aradan sonra sende görünce doğal olarak şüphelendim :)
Merak ettim denk gelmistir bence :)
ya şimdi başka foto kullanıyor :)
kimseye söylermek yok ama bu sorularda bulunanlardan hiç birine
Anlamadim ama neyse peki :)
sorry karıştı hatlar başkasına yazacaktım kimseye söyleme diye :)
Tamam :)
gözüm üzerinde :)
Niye ki takip etmene ne gerek var :D
şüphelerimde yanılıyormuyum yoksa yanılmıyormuyum merak ediyorum :)
Suphelendigin seyi sorsanda bnde merak etmesem :)
ben bilmem dikkat et :)
pembe kahve :)
Tamam eski hesabima sormussun adimida soyledim tanisan taniyorum derdin :)
bakalım :)
İyi bakalim hadi :)
hahhah kusura bakma tşkler :)
İyi merakta birak boyle :D nyse ii geceler o zaman
uyuyabilecekmisin? hahah iyi geceler tatlı rüyalar :)
Uyurum tanisaydin belli ederdin tanimiyossun :) sanada tatli ruyalar
belkide kimbilir :)
Zannetmiyorum :)
kısmet belki tanışırız madem :)
Hayirlisi :D
bnde öyle dedim sen zannetmiyorum dedin :) ne dicem soranı hatırlıyormusun resmi soranı?
hatırlıyorsan söyleme :)
Gizli sorulmustu bnde merak etmistim nedenini sonra neyse demistim :)
ha iyi o zaman hiç tanımıyorsun beni :))
Nayir
peki daha iyi :)
Evlenilecek kız:)
isim? :)
Pınar
normal :)
Neden:)
pınar lar öyle olur genelde :)
Doğru tespit:)
bncede :)
Ailesi hakkında bilgi veren ilginc :D
isim nedir? :)
evlenilecek kız kategorisindeyim
isim?
elif
doğal olarak :)
4 çıktı ya :D
isim ne ki?
o konuda yanılmışlar :)
Tabiki evlenilecek kizim :D
isim abla?
Arkadaşlık
isim?
Burcu
samimilerdir arkadaşlardır bnce mantıklı
Güzelmişim :)
isim? :)
İrem ayrıca 2 yerde geçiyormuş ismim. :)
tahmin edilebilirdi :) aslında
Guzeel ;)
isim? :)
Tuğçe
güzeldirler genelde evet :)
Güzeldir denirmíş :)
isim?
İrem
iremler arkadaştırlar güzeller de :)
sadece arkadaş mi :) peki teşekkürler
ben öyle biliyorum iremler duygusaldır arkadaştırlar zmanla çok değişitler tabi ama bn o zamana denk gelmedim hiç :)
Evet hepsi doğru bildin :)
:)) iyi bakalım böyle kal
1. Arkadaşlık
hadi ya ezgiler arkadaştır güzeldir samimidir aslında hepsine uyar evlenileceklere falanda :)
Adım adım güzel adım =))
öyle ünide ki ezgiye hastayım valla :)
Hmm :)
gör sende hasta olursun :)
Ben niye hasta oluyorum yaa kıza:D :D
öyle güzel bir ezgi yani :)
Ahahaha peki 😂😂
:)))
samimi isimmis:))
yani?
ordaki isimlerden biri :))
hangisi :) ? tahmn edeyim mi?
Et bakalım:))
Zehra, Zeynep, Betül, Figen, Emine, Mine, Nur, Açelya, Ahsen, Başak, Begüm, Birsen, Aynur, Biricik, Cansel, Candan, Ceyda, Dilek, Doğa, Fatma, İlknur, İnci, Sevim, Özge, Şule, Yeliz, Cemre, Hazal, Nisan , Ayşen, Burçak, Burçin, Kumru, Duygu, Perihan, Esin, Hülya, Funda, Rüya, Nalan, Suna
bunlardan biridir kesin şimdi söyle hangisi :)) sen hülyasın :)
bilemedin:)) doğa ben:p
2 ihtimalden biri işte :)
hersey olablir:))
yok yok doğa kesin 2. seçenekti zaten :)
olada bilir olmayada bilir bunu kim bilir:)
sanırım sen :)
mantıklı:))
bencede :)
:) ) )
:)))
Samimi.
isim?
Fatma
anladım
Samimi:)))
isim? :)
Zeynep:)
aynı zamanda evlenilecek isimlerde olmalıydı bence :)
Samimi de gordum ben:)
bence !!! :)) tamam samimide ama aynı zamanda evlenilecek kızlardır diye biliyorum zeynepleri :)
Hee anladimm sagolasin:)))
sende sağol sevindim :)
İsmim yok 🙈
isim nedir? :)
Gaye :')
gayeler samimidir sanıyorum :)
:))
Evlenilecek kız
esra :)) erol geldi aklıma
:))
:))
zeki kiz ☺️
isim? :)
büsra :)
pfffffff.. büşralaqr zeki olmaz ki klasik isimdir daha çok çalışkan olurlar :)
hicte. caliskan degilim ben -.- ama zekiyimdir Masallah :D
iyi tamam :)
Zeki kız :))
isim hocam
Büşra..
zekiden çok çalışkanlaqar :)
Yok ya, tembel ama zekiyim:)
genele aykırı yani :)
Herzamanki gibii :)
iyi bakalım
Arkadas peh
nickle uymadı ama isim?
Yagmur
yağmur ol üzerime yağ damla damla derler ama arkadş gibi değiller bana sorarsan pek :)
Arkadas :(
isim?
Özlem
özlemler biraz flörtözdür zamanla durulup evlenilecek kız haline gelirler diye biliyorum :)
Aksine flört özürlüyüm yane can yakmam, kalplere mevi boncuk dagitmam eger sevmesem. Ama arkadaslar cok samimi oldugumu soylerler ve bu bazen farkli yansiyabiliryormus karsi tarafa. Niyetim degil. Fakat haklisin duruldum, erkekler arasinda konusmalarima daha cok dikkat ediyorum. Agirdan aliyorum. Artik ici disi bir özlem olmamaya calisiyorum oda iste ben degilim ama mecbur:) sagol!!
genel itibari ile özlemler flörtözdür yani kendilerine gelen tekliflerin sadece iyi yanlarını düşünüp karar verirler sonra dediğim gibi evlenilecek kıvama gelirler :)
Umarim o kivamdayizdir:) tesekkurler bu bilgiler icin
yaşını başın almışsın :) öylesindir çok duygusal olmalarını isterler bu arada ilişkilerinin ama bunlar bilgi değil yani benim gözleölerim :)
Dogru:) eger karsimdaki erkek cok mantikciysa ya da odunsa yapamiyorum. Yane duygusal olacak. Baska?
Peki özlem ismini begeniyormusun? Kulaga hos geliyor mu? Yoksa cokmu siradan
özlemlerin çok arkadaşı yoktur kendi belirlediği bir kaç taneyle sınırlı cinsel arzuları fazladır duygusallardır oldukça ilk ve son olsun isterler her zman bir ilişki bitiminde oldukça zara görürler kapalı kutu gibidirler diye biliyorum
Tövbe tövbe iykide gizlendim, cözdün beni gibi. Bismillah:)))
orta okuldan beri takmıştım onun psikolojisine ama doğru mu anlamışım bilmiyorum :)
Tabi ki, daha dogrusu dogruluk payi var. Insan ismi yansirmis kendisine. Bu yuzden dinimizde güzel manasi olan isimler vermek tavsiye edilir:)
Tesekkur ederim bu arada:) selamlar
as :) tşkler bnde katılıyorum ismin kişi üzerindeki etksine
Samimi :Ddd
isim? :)
Zehra
adım yok burada:)
adın nedir?
neslihan:)
neslihanlar güzeldir genelde çekicidir :)
teşekkurederım:)
rica :) ama soğuk durularda ayrıca
evet bıraz oyleyım
anladım tşkler :)
Zeki kız :)
aslansın sen :) isim nedir
Azra :)
oyy nefis :)) helal sana dişi aslan
Eyw
:)))
Zeki kız :)
isim?
Evlenilecek kız :)
isim?
Evlenilecek kız :D
kedi seviyorsa evlenilecek oluyor zaten isim nedir? :)
Aslı :)
anlaşıldı :)
2 numero
isim?
Merve
yanlış anlaşılmasın sende bilirsin merveler pek iyi değildir :)
Hep ön yargı
yok ön yargıdan değil benim tanıdığım tüm merveler böyleydi :)