Seni aramak zorunda mıyım? cümlesi de ne oluyor ya akıl verin?

4 senelık sevgılım 3 aydır nısanlıyız. kasımda askere gıttı. askerden once romantık agzından hıc kufur cıkmayan adam askerde oyle degıstı kı. askerlık boyunca hep aynı saatlerde ankesorluden arıyordu dun gec aradı bende bırsey mı oldu gec aradın dedım. senı aramak zorunda mıyım l*n belkı işim var bıktım telefon telefon dedı. oyle gucume gıttıkı. ben asker beklıyorum hemde ne aldatıyorum nede kız arkadaslarımla gzıyorum hep evdeyım hep evde :( o. cocugusun sen kızım sana alıstırdık sımdı tepemıze bınıyosun suc bende ılk basta bukdr aramıcaktım dedı. sıze soruyorum. insan sevdıgıne kufur edermı bırak kufuru. askersın sen asker. ben burada senın aramanı beklerken aramak zorundamıyım nedır ya. dun aksam oldu bu olay ve hala kendıme gelemedım :(
Güncellemeler
+1 yıl
Askerlık pskılojısı zor evet. ama ben dun gece yatamadım sabaha kdr bı saga dondum bı sola. pekı o nasıl uyuyabıldı hıcmı gozunden yas akmadı bana o terbıyesızce cumleyı soylerken. ıcımde nefret olstu ama ben beklıcem safak karanlık 290 olsada onu beklıcem. askerden sonra bana bu davranısta bulunursa neolursa olsun evlenmıcem. sonra adımı cıkarmasın askerde beklemedı yok dayanamadı terkettı. dayanamam bu ıftıraya.
Seni aramak zorunda mıyım? cümlesi de ne oluyor ya akıl verin?
Cevapla