Taktığım çeyrek altını geri istiycem. Detay okuyup , yorum yapar mısınız lütfen?

Yakın arkadaşımdı, 2 yıl önce düğününe gidip altın takmıştım, bilirsiniz bu tip mevzuları, Benim de düğünüm olursa o da takacaktı ama benden uzaklaştı aniden muhabbeti kesti. Dolayısıyla ilerde evlensem bile gelmeyecek çünkü artık bitti arkadaşlığımız. Ben de yanına kalmasın diye bir bahaneyle istemeyi düşünüyorum. Yorumunuz nedir?

Taktığım çeyrek altını geri istiycem. Detay okuyup , yorum yapar mısınız lütfen?
Cevapla