Eşinizin kişilik karakter vs herşeyiyle mükemmel bir eş...
Ama bir kusuru var ilişkide çok kötü.. Ne yaparsınız?
Eşinizin kişilik karakter vs herşeyiyle mükemmel bir eş...
Ama bir kusuru var ilişkide çok kötü.. Ne yaparsınız?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
S. ki için sevmediğim adamı s. ki için eleştirmem. Çözümü varsa ararım, konuşurum. Çözemezsek tıbbi yolları denerim. En kötü ihtimalde de kaderim buymuş der yine kalbini kırmam.
Sizi tebrik ederim ☺️ ama siz gibi düşünen kişi sayısı çok çok azdır diye düşünüyorum
Teşekkürler. Ben evliyim, başıma da böyle bir durum gelmedi açıkçası ama yaşasam da düşüncem bu olurdu.
Kaç yıllık evlisiniz 🤔☺️
İnşallah bna da siz gibi düşünen birisi çıkar 😀
Bu arada sn eşin konusunda da şanslısın anladığım kadarıyla
Ama eşinde çok şanslı anlayışlı birisiniz ☺️☺️
teşekkürler. 9 yıldır evliyim
Maşallah 🧿 çocuk var mı? 9 yıllıksa vardır 2 tane 🙂
1 çocuğumuz var
Allah bağışlasın 🙂☺️
Peki çocuk olunca ilişkinizde azalma vs hiç oldu mu?
Çocuk olunca cnselliik bitiyor diyorlar da
İlk evrelerde (sağlık olarak) toparlayana kadar oluyor elbette. Sonrası tamamen normal.
Merak ettim 🤔 eşinin hiç ilişkide kusuru yok mu?
Mesela boy kalınlığı veya erken gelme durumy ya da seni düşünmemesi gbi vs
İlişkide herşeyiyle 4/4luk mu?
Penisin boyu ya da uzunluğu kısalığı kişinin kendi kusuru değil ki Allah vergisi bu. Eşimin penisi bence gayet ideal boyutta. Erken boşalması vardı ilk zamanlar tedavi ile çözüldü. Şu an için görünür de bir kusur yok benim adıma.
Tedavi nasıl oldu?
Bendede san ki var gbi o sorun da
İleride erken boşalma olursa doktor tedavisi mi oldu?
Birde şey ayıp olmazsa eşinin boyu ve kalınlığı ne kadar 🫣🫣
Ben kendimi kini ufak olarak görüyorum da merak ettim sırf meraktan soruyorum yanlış anlama lütfen
Doktora görünürsün. 16 cm.
Benimde 16 🫣🙈
O zaman kısa sayılmaz demi?
şu an şaşırdım bak 16saana göre iyiyse o zaman ileride eşim içinde iyi olur ☺️☺️🙏🙏
Evlenelim önce bakalım var mı yok mu bilmiyorum 🤗😅
Yaşın kaç senin?
23 .
Sizin kaç?
Daha yeni genç sayılacak yaştasın. Takılma böyle konulara önce geleceğini kurtar. 32.
Abla sninle tanışabilir miyiz peki?
Burdan kimse yok zaten konuştuğum ara sıra konuşurum abla kardeş ilişkisi içinde 🙂
Gerek yok teşekkürler
🙄🙄peki teşekkürler
Eic snin 🙂🙂
Hiçbiri yoksa nabarsiniz peki
O zaman kafamı duvarlara vururdum herhalde 😂😅
Ben hangi taşlara vurayım söyle
Sn evli misin?
Ne gbi sorunlar var eşinle 🙄🫤
@nisanur86 erkek misin? 🤔🤔
Heralde erkek baksana
@nisanur86 yani bnce de %99 erkeksin
Siz kaç yıllık evlisiniz ve ne gibi şikayetleriniz var eşinize karşı?
Merak ettim özel değilse anlatır mısınız 🫤😔
Sevgi saygı bitti. yerini mecburuyete bıraktı cocuklar icin
Kaç yıllık evlisiniz
Görücü usulü mu severek mi evlilik?
Ve yaşlar kaç..
Ya çok sorum olacak sana ama konuşmak ister misin?
Ne sorusu ya boş ver.
Peki siz bilirsiniz ama sizden bilgi sahibi olmak isterdim
Sen misin on
🤔🤔kim?
Daha önce denk geldik mi acaba?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar