Kızlar, eşinizin herşeyi çok güzel ama bir kusuru var ; ilişki de aşırı kötü.. Ne yapardınız?

Eşinizin kişilik karakter vs herşeyiyle mükemmel bir eş...

Ama bir kusuru var ilişkide çok kötü.. Ne yaparsınız?

Kızlar, eşinizin herşeyi çok güzel ama bir kusuru var ; ilişki de aşırı kötü.. Ne yapardınız?
Cevapla