Tiryakileri piste alalım bakalım İçtiğiniz sigara markası Hangisi?

Kadınlar Erkekler dökülün bakalım dalları hanginiz hangi markayı içiyor? Winston bayağı tüketiliyor sanırım marlboroyla yarışır gibi duydum. Ben Türkçü milliyetçi tayfanın yakından tanıdığı Tekel 2000 mavi uzun içiyorum kendisi 3 bardak çaya eşlik edebilme kapasitesine sahip. Sizler ne tüketiyorsunuz?
Tiryakileri piste alalım bakalım İçtiğiniz sigara markası Hangisi?
Tiryakileri piste alalım bakalım İçtiğiniz sigara markası Hangisi?
Cevapla