Kadınlar Erkekler dökülün bakalım dalları hanginiz hangi markayı içiyor? Winston bayağı tüketiliyor sanırım marlboroyla yarışır gibi duydum. Ben Türkçü milliyetçi tayfanın yakından tanıdığı Tekel 2000 mavi uzun içiyorum kendisi 3 bardak çaya eşlik edebilme kapasitesine sahip. Sizler ne tüketiyorsunuz?
Ben tütüncüyüm Sigaraların paketi değiştiğinden beri fabrikasyon 3 tütün var piyasada tüm markalara hafifliğine göre bunları sarıyorlar gibi geliyor hepsinin tadı vurumu aroması aynı
Kardeşim orayı anladım zaten ama muratti rossoya yakın winston dark blue var marlboro red e nerden geldi aklın onu soruyorum nasıl başladı bu alakasız ikili
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Parliament night blue
Muratti rosso yoksa Parliament night blue...
Ooo muratticiler sahada
Severiz🤣
En fazla hayatımda 4-5 kere içmișimdir. Tatlarını ayırt edemiyorum. Bu yüzden hangisi fark etmez bana.
Tekel 2000 diyelim o zaman milliyetçilerden yana duralım
Hiç görmedim.
Winston slender blue :D
Umarım buralar winston içicileri ile dolma kardo
Neden ahbap :D
Sigaraların eski kalitesi yok marlboro touch gray içiyorum 26 senelik içiçiyim
Ben tütüncüyüm Sigaraların paketi değiştiğinden beri fabrikasyon 3 tütün var piyasada tüm markalara hafifliğine göre bunları sarıyorlar gibi geliyor hepsinin tadı vurumu aroması aynı
Maalesef bide belli maddeleri yasaklamış devlet o yüzden sigara tatlarıda değişti
Fare zehrini kaldırdılarsa yazıklar olsun fena aroması vardı 😂
Hahaa herşeyimiz zehir zaten 🤣
Muratti rosso veya malbora red
Kanka bu alakasız ikiliyi nasıl seçtin lütfen açıklama bekliyoruz
Canım keyfim paşa gönlüm ne isterse o. Biri yoksa diğeri.
Kardeşim orayı anladım zaten ama muratti rossoya yakın winston dark blue var marlboro red e nerden geldi aklın onu soruyorum nasıl başladı bu alakasız ikili
Olum sanane lan 😅 git la öteye.
Sigara elile isim yok
Aşkım sigara içmiyorum 😍
Aşkın nerden oluyorum kız deli
Kalbim kırıldı 💔
Yok yazmamışsın o yüzden diyorum aşkitom 😂
Güzelim nerelerdesin ya
Marlboro edge blue
winston slender blue
Demiştim winston marlboroyla yarışır diye yok mu arttıran
herkese penisimi yorumlar mısın diye mesaj atiyor musun
Yani sayılır özel bir durum
teşhir fetisin varsa buraya da atsana
Buraya da atarım da hesabım kapanır var gerçekten teşhir sıkıntım
Winston slender blue
kısa marlboro
parlament
Zevkli kadın🫠
Uzun parliament..
İçmiyorum