Üzüntüden yapmamanız gereken neyi yapıyorsunuz?

İçmem gerekiyor sağlığım açısından ama biraz belki kendime gelirim çok üzgünüm offfff o kadar tatlı ki böyle her gece peluş ayıcık gibi ona sarılıp uyumak istiyorum onu kapılarda karşılamak istiyorum çok mu şey istiyorum hayat alacağın olsun😔

Nedensiz içiyorum nedensiz ağlıyorum neden neden neden 😭😭😭😭😭
Nedensiz içiyorum nedensiz ağlıyorum neden neden neden 😭😭😭😭😭
Güncellemeler
1 yıl
Başım çatlıyor şişenin de dibi göründüğüne göre artık…
Üzüntüden yapmamanız gereken neyi yapıyorsunuz?
Cevapla