Başka bir kykya nakil geldim yemekhaneye inmeye utanıyorum zaten arkadaşım da yok detayı okur musunuz?

Yemekhane diğer blokta ve bodrum katta arkadaşım da yok uzak olduğundan bi de utandığımdan gidemiyorum sosyal anksiyetem de var, dışardan yemekten param da kalmadı 2 gündür tek lokma yemedim ne yapacağım ya çok endişeleniyorum nasıl yenebilirim bunu

Başka bir kykya nakil geldim yemekhaneye inmeye utanıyorum zaten arkadaşım da yok detayı okur musunuz?
Cevapla