Artik umudum tukeniyor hevesim kursagimda kaliyor cok sıkıldım sizce ararlar mı?

Üç gün önce iş görüşmesine gittim ve bizzat özgeçmişimi bıraktım. Başvuruda bulunduktan sonra insan kaynakları aradı ve görüşmeye gittim. Bana sigara kullanıp kullanmadığımı sordu ve ben de kullanmadığımı söyledim. Bunun en ince çizgi olduğunu ve eğer sigara kullansaydım baştan eleneceğimi söyledi. Evimin yakın olduğunu ve iş yerine 20 dakika mesafede bulunduğunu söyledim. Konuştuk ve bana beni yöneticiyle görüştüreceğini ve kendisinin de beni görmek istediğini söyledi. Ancak pasif durmamamı ve sesimin yüksek çıkmasını istedi. Yöneticinin de geleni gideni çok olduğunu, toplantılarının olduğunu ve bazen burada olmadığını söyledi. Boş anını yakalayıp beni arayacağını ve tekrar davet etse gelip gelmeyeceğimi sordu. Ben de olur dedim ama arayacaklarından emin değilim.

Artik umudum tukeniyor hevesim kursagimda kaliyor cok sıkıldım sizce ararlar mı?
Cevapla