Ateist olup ilahi dinlemek?

başlığı kısa tutmak amacıyla bu şekilde yazdım kendimi ateist olarak tanımlayamam aslında. Ancak nasıl diyeyim zaman içinde değişik bir noktaya geldim devamını yazmayayım ancak garip bir şekilde ilahi, zikir tarzı şeyleri dinlemek inanılmaz bir huzur veriyor. belki bunun sebebi gerçekten kendimi ilahi bir güce teslim etmek isteyişimdir. ya da ne bileyim büyük bir parçanın zerresi olmak... bana bu durum garip geldigi için yazdım açıkçası insan kendi çevresi ile bazen bu tarz şeyleri paylaşamıyor ister dindar olsun ister ateist olsun bu tarz konularda saçma muhabbetler dönüyor onun için buraya anonim olarak yazmak istedim

Ateist olup ilahi dinlemek?
Cevapla