Son senelerde ojeler neden aşırı dandik ne kuruyor ne tırnakla bütünleşiyor her gün oje soyuyorum?

ne yani kardesim biz de mi kalıcı oje yaptırıp saglıklı tırnaklarımızın agzına sıcalım ya onun icin mi bu caba? ben eskisi gibi 2 kat ojemi surup ustune top coat gecip 1 hafta kullanmak istiyorum ya yeter eskisi gibi uretin sunları

Son senelerde ojeler neden aşırı dandik ne kuruyor ne tırnakla bütünleşiyor her gün oje soyuyorum?
Cevapla