Danışman gibi düşünebilirsiniz ama hocam diye hitap ediyoruz ben aradığında açmıştım direkt neredesin diye soru yöneltti evdeyim dedim neden gelmedin dedi rahatsızım demiştim gecmiş olsun dedi teşekkür ederim dedim sonra tekrar neyin var diye soru yöneltti rahatsızlığımı belirttikten sonra tekrar gecmiş olsun dedi teşekkür ederim dedim neyin var diye sorması ekstradan biraz fazla özele girmek değil mi sizcede neden böyle yaptı anlamadım bir günde ben merdivenlerden çıkarken o iniyordu bana hoş geldin dedi hoşbuldum dedim neden böyle yapıyor anlamadım 27 ve 30 lu yaşlar arasında birisi parmağında alyans gibi bir şey var evli mi değil mi tam anlamadım bir günde benim odasına gidip evrak bırakmam gerekti bana bunu... odasına bırakırmısın bitanem dedi bana fazla samimi bir kelime gibi geliyor zaten soğuk birisiyim önceden tamam canım demişti o ağız alışkanlığı dedim bir şey demedim bir kıza daha canım derken denk gelmiştim ama bitanem fazla oldu gerçekten sizler ne düşünüyorsunuz
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
oha o ne öyle bende 19'um 30 yasindaki bi kadin gelip bitanem falan dese noluyoz abla falan derim. bence tavrini ortaya koy veya soguk yap yoksa bu isin sonu problem haberin olsun
Nasıl soğuk yapabilirim bir muhabbetim yok ki zaten soğuk birisiyim nasıl bitanem dedi anlamadım ağız alışkanlığı olabilecek bir kelime de değil
tavrini belli et bitanem demezseniz benim acimdan iyi olur de
Onu söylersem başka türlü anlar adam sizce ağız alışkanlığından diyor olabilir mi ya da mesela canım dese sadece normal karşılarmıydınız yoksa canım da mı normal değil
canım normal de bitanem normal değil ama rahatsız olduğunu söyle bence ya da de sevgilim var bitanem demeyin sevgilim rahatsiz oluyor vs
Ama işte kendimi öyle bir konuşmanın içinde bulundurmak istemiyorum başka bir şekilde bunu dememesini sağlamalıyım yani sizce ağız alışkanlığı olabilir mi
sanmıyorum bitanem kelimezi ağız alışkanlığı değil ki. mecbur soğuk yapcaksın bi şekilde belli etsen güzel olur.
E niye böyle yapıyor bu adam o zaman bana o gün direkt bunu o hocaya verirmisin diyip kağıdı uzatabilirdi ya da ismimle hitap edebilirdi bitanem demek yerine
bilmiyorum bisey diyemicem inan
Yazıda görmüşsündür belki bir kere ben merdivenlerden çıkıyordum o da iniyordu ben sınıfa girecektim yüzüne bile bakmamıştım bana hoş geldin dedi ben hoş buldum dedim mecbur buna ne gerek vardı ki bir de hani gelmediğimizde arıyor ya işi gereği bana direkt ismimi söyledi neredesin dedi evdeyim dedi neden gelmedin dedi hastayım dedim geçmiş olsun dedi ben de tesekkür ettim sonra ayrıyeten neyin var diye sordu ben de grip olmuşum dedim tekrar geçmiş olsun falan dedi ben de teşekkur edip kapattim sizce bundan bile fazla detaya girmemiş mi bir de sürekli ismimi unutuyor 2 ya da 3 kere söyledim ona rağmen bana sen diye hitap etmişti sınıfta oysaki diğer kızın ismini biliyordu acaba beni kardeşi gibi mi gördü ondan nazı geçiyor
adam sana ilgi duyuyor iste bi erkek herkese öyle davranmaz ki erkekler genelde ilgilendikleriyle samimiyet kurmaya calisir bu yüzden elinden geldiği kadar o samimiyeti yikmaya calis
Evli bir adam neden bir kıza ilgi duysun ki kardeşi yaşındayım
bir erkek için dişi varlık olman yeterli. nerden biliyorsun belki artık esini sevmiyordur
Eşini sevmese neden parmağında yüzük olsun ki belkide herkese bu şekilde telaffuz ediyordur bu şekilde düşünmek istiyorum
bilmiyorum ki. sen yine de tavrını ortaya koy ama sen biliyorsun :) bol şans dilerim.
Parmağında yüzük var alyans gibi ama bazı erkekler öylesine de takabiliyormuş onu da bilmiyorum ki tam evli mi değil mi
bende bilmiyorum
Belkide sevgilisi var adam dershane ortamında genç kızlar falan var diye taktırıyor evli gözüksün diye
öyle bisey olsa yüzük takmazdi
O zaman nişanlı ya da evli bu adam o zaman nasıl böyle konuşabiliyor evli olup ne kadar saçma
Eğer tüm herkese tavrı boyleyse sıkıntı yok huyu oyledir ama sadece sana özel bi davranışsa dikkat et ve tavrını koy bence
Canım bir öğrenciye daha dediğini duymuştum ama bitanem derken duymadım hiç bana diyince neye uğradığı mı şaşırdım zaten soğuk birisiyim
Cevap verme sinirli bak bence
Bana bitanem dediğin de yüzüne bile bakmamıştım zaten direkt kağıdı aldım elinden zaten soğuk birisiyim nereden aldı bu samimiyeti bilmiyorum
Ayıptır ya
Tabii ki ayıp benden büyük olsada ben sonuçta reşit bir insanım nasıl bu üslupta konuşabiliyorsun benimle benim bildiğim bitanem sevgiliye nişanlıya falan denir bir de yüzüğü var parmağın da ben anlamadım bu işten bir şey
boş ver
Yakın da hayatım falan demez inşallah canım, bitanem şeklinde gidiyoruz
Kfpwpsoxıvızhx sevgilin varsa dövdürt
Ya öyle biri değilim sevgilim yok olmadı da ben de bunu anlamıyorum bu samimiyet nereden geliyor bir de tesettürlüyüm
Hm cidden güzelsen falan ondan dolayı yapıyor olabilir
Öyle birine hiç benzemiyor zaten parmağın da yüzük var neden böyle bir niyette olsun ki başka bir yanlışını da görmedim ama kullandığı kelime çok saçma
Bilemedim bak ben üniversiteliyim hocam herkese tatlım diyo dkdkfkcl
Tatlım mı diyor cinsiyeti ne ama tatlım canım ayrı bitanem apayrı bir şey ya bir adam genç bir kıza diyemez bence samimi bile değilim sence canım dese normal mi yoksa o da mı normal değil mesela bizim hocada erkek kıza canım dedi laf arasında hani ama bitanem farklı ya neden onu deme gereği duyuyor ki
Bilemedim aman boş ver dersine odaklan
Ya ister istemez takıyorsun bak kız olsan daha çok anlarsın neden çok rahatsız olduğu mu bu arada hayatım da bana bitanem diyen ilk adam işte bu yüzden daha da garipsiyorum bana ortaokulda ve yahut lise hayatımda ya da çevremdeki hiç bir erkek böyle söylemedi
Hmm erkeklerle mesafeli oldun hep sanırım neredeyse hiç konuşmadım sanaldan reelden vs demi
Aynen öyle diyorum ya buzdolabı gibiyim soğuk birisiyim buna rağmen bu adam nasıl bu samimiyeti buluyor
Krkdjdıcz hiç konuşmam ben de öyle soğuklarla
Yani ben de konuşmazdım ama bu adam ne hikmetse bitanem diyecek kadar samimi belki okumuşsundur bir kere de ben merdivenlerden çıkıyordum sınıfa gidecektim o da iniyordu bana hoş geldin dedi ben de mecbur hoşbuldum dedim yüzüne bile bakmamıştım oysa ki o an anlamadım
Hm
Bir de hani arıyor ya bu adam gelmeyince hani işi gereği ondan problem yok bana direkt ismimi söyledi neredesin dedi evdeyim dedim neden gelmedin dedi hastayım dedim geçmiş olsun dedi tesekkür ederim dedim sonra tekrar neyin var dedi ben de hani grip olmuşum falan dedim tekrar geçmiş olsun dedi teşekkür ederim dedi sonra kapattım direkt neden neyin var diye ayrıyeten sorarsın ki mesela
Anladım
Bir de sürekli sen diye hitap ediyor sonuçta benim bir ismim var 2 ya da 3 kere söyledim ismimi ona rağmen sen dedi oysaki sınıftaki kızın ismini söylemişti
Sohbet edesin mi var ne😂
Kimle
Konu gereksiz uzadı da yorumda
Yani bir erkek olarak o adamın neden böyle yaptığını daha iyi anlarsın belki diye yazdım konuşmak istemezsen yazmaya bilirsin tabii
Ha yok ben biraz daha eğlenceli hoş sohbet olursa diye bu sitedeyim arkadaşça konuşma arıyordum o yüzden😅
Hımmm anladım
Sana müsade o zaman demekti bu herhaldkdk😂
Yoo yazabilirsin istersen
Ne konuşcaz ki kızma bana sonra bak😀
Ya soğuk dediysem insanlara agresiflik yapmıyorum tabii ki hani duruşum öyle gereksiz samimiyette bulunmuyorum o kadar
Takip at bakalım
Takip?
Yaz istersen demediniz mi? Ben mi yanlış anladım?
Ya hani buradan yazabilirsin anlamın da
Ok
Bu arada ben bu şekilde düşünüyorum bilmiyorum bu adam evli olduğuna göre bana da bu kadar nazı geçtiğine göre beni kardeşi gibi yakın görüyor
👍