https://youtu.be/xA4O9-yGsPQ
İspanyolca şarkı demişken şunları buraya bırakalım.
Ben, şu an İspanya ve Meksika arasında kaldım feci hâlde. En çok öğrenmek istediğim ve merakım olan dillerden biri de zaten İspanyolca. İspanyolca şarkılar da severim. Bir de Balkan ülkelerini de liseden beri çok merak ediyorum ama şu an yine İspanya ve Meksika aşkım tuttu. 😂😂
Norveç veya İzlanda
Bana, gençken ne yapmak isterdin diye soran olunca iki şey diyorum. Biri İspanyolca öğrenmek diğeri İspanya'yı gezmek.
😂😂😂😂aynı ben
Cevap
17Cevap
Amerika da
Belçika’nın soğunda yürümek isterdim Parisde eyfel kulesi manzaralı bir yerde kahve içmek isterim itayda Venedik de sokaklarda gezmek ve Amerika’da newyork u görmek isterdim düşüncesi bile güzel
İspanyolca kolay aslında, öğrenmesi İngilizceden daha kolay bence, ben de İspanya'da olmak isterdim
Kursa gidecektim. Halk Eğitime aslında başvuru da yaptım da geri dönmediler. Galiba yeteri kadar talep olmadı.
Halk eğitim çok iyi eğitim vermiyo ama bı alt yapı için iyi başlangıç olabilir, dil öğrenmenin gereği bence bol pratik, İspanyolca konuşan birini bulup sürekli pratik yapmak lazim
İşte pratik yapmaya biri yok. Dediğine liseden beri dil öğrenimi gören biri olarak katılıyorum. Liseden sonra İngilizceyi anlıyordum ama kendimi tam anlatamıyordum
Şimdi ilgimi de çekmiyor. Lisede soğudum da İngilizceden hoca değişince ama bitirme tezim üniversiteden Rusça olsa bile onda da konuşmaya biri olmayınca bir yere kadar gelişti. Yani okunduğu gibi yazılmıyor da. Yazılışını bilsem telaffuzunu bilmediğim için anlamıyorum bazen. Bunu sınıfta görmüştüm mesela. Hava sıcak ve sıcak içecekteki sıcak Rusçada başka. Ben içecektekinin telaffuzunu bilmediğim için anlamamıştım ama nasıl yazılmış olduğunu biliyordum. Görünce anladım. Bu arada halk eğitime de hiç gitmedim. Onun için nasıl öğrenim verdiklerini bilmiyorum. Zaten ben de temelim olur en azından diye düşündüm ama belli seviyelerde öğrenimi görünüyor hâlâ.
Ben de İngiltere ye gittim dil okulu için orada İspanyol bı kız arkadaşım oldu , bı taşla iki kuş vurmuş gibi oldum tabi ama , o dan ayrilinca unuttum çoğu şeyi ispanyolcada
Oluyor ya. Ben de üniversite sonrası bildiğim kelimelerin bir kısmını kendimi KPSS’ye odaklayınca unuttum. İmkanım olsa Rusça için ben de giderdim de işte yok.
Dil olayı nankör maalesef belli bı süre kullanmazsan unutuluyo bildiğin gibi, bu arada küçük bı şehirde mi yasiyosun, imkanlar kısıtlı mı?
Yol paramı verip kalacak yer ayarlayacaksan pasaport çıkarmaya gideyim. 😂
Ahah sonrası için paran var yani
İş ararım sonrası için ve gitmeden önce zaten bir miktar ailem verir
Hmm e güzel, İstanbul'a geliceksim yani
Yooo… Sen hesabıma Atacan yol paramı ve nerede kalacağımı da dersen tamamdır 😂
Ahahah ben de para olsa kendime bakacam, sana nasıl yolliyim
Türkiye'nin herhangi bir şehrinde olabilir. Çok özledim...
Neredesin ki
Türkiyedeyim. Sadece gezme imkanım yok.
Anladım. Umarım olur yani. İnsanın daha kendi ülkesini bile gezememesi üzücü.
Maalesef. Kendi ülkesini bırak, kendi şehrini bile gezememesi var.
O daha kötü. Çok şükür , kendi şehrimi ben geziyorum en azından diğer şehirleri gezemesem de pek.
Çok şanslısın...
O yönden şanslıyım evet. Yoksa evde dura dura kafayı yerdim herhalde. Bir yerden sonra sıkılıyor insan.
İtalya'da olmak isterdim sanat alanında çok şey katacağını düşündüğüm bir yer :')
Eşimle beraber Litvanya sokaklarında olmak oraya yerleşip orada yaşamak isterdim.
Seninle birlikte Brezilya rio de jenario sahillerinde olmak isterdim
Niye ben 😂
Bıktım bu yabancı hayranlarindan
E ne yapalım? 😂
Ama Meksika olsun en azından düşman degil
İspanyayı tercih et bence
Keşke imkanım olsa
Ay inşallah
Rusya Birleşik Devletleri
İspanya harika olur
Afganistan'da..
Niye orası
Rusya'yı özledim
Seni biliyorum 🙂
Ama özledim
Doğrudur
Gel gidelim birlikte
Valla gelirim 😅
Orada soğuklar başlıyor ama ona göre üşürsen karışmam
Olsun
Tamam o zaman anlaştık🤝🏻 hiç gittin mi Rusya veya başka yere
Gürcistan dışı gitmedim başka ülkeye. Onu da sayarsak yurt dışı. 😂😂
Sayılır sayılır
ben İspanya gidecegim Kasım'da
Beni de götür 😂
gel birlikte gidelim
Hemen geliyorum valizimi hazırlayıp
İngiltere
Como estas
Estoy bien
Muy mal
Mal senin sülalendir g*zekâlı
Mal , İspanyolca kötüyüm demekmiş _gunes__00
hic bir yer de biktim be ya
İngiltere..
Avusturya’nın müstakil ev sokaklarında.
Norveç
İtalya milan
İzlanda
İsviçre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?