AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
isterdim belkide, ona gore yasamak isterdim. ama baskalari bilmesin nezaman olecegini, yoksa onlarin yokluguna dayanamazdim..
hiç birzaman istemezdim öğrenipte napıcam ne öyle o kurbanlık koyun gibi zaten öleceğin zamanı bilsen insan o zaman gelmeden kahrından ölür
istemezdin ben.ölüm korkusu her insan için geçerlidir.bilmek isterdim diyenler gerçekten bilselerdi istemezdim derlerdi.lütfen sallamayalım:)
istemezdim. böyle her an ölebilecekmiş gibi yaşıyorum,her şeyden daha çok keyif alarak,daha heyecanlı.
istemezdim.zaten insanın fıtratı gereği böyle bişey sözkonusu değildir.insan korkularla yaşayamaz yaşamamalı.o zaman nasıl bu hayatın tadını çıkaracağız?
Ne zaman öleceğimi değilde erken ölmeyi isterim, değer verdiklerimden önce.
Gerek yok,o kaygıyla yaşayarak zaten 50 kere ölmüş olurudm ben. :D
istemezdim cünkü ölecegim zamani bilmek beni mutsuz ederdi..
isterdim yakın zamanda ölceksem yani bi kaç seneye össye çalışmazdım hiç :D
ahahha ay allahım:D
istemezdim.. o gün yaklaştıkça psikolojim alt üst olurdu, hayatım ölmeden cehenneme dönerdi
isrerdim. zaten ölmek istiyorum. intihara gerek yok. gününü öğrenip dört gözle beklerim o günü.
Depresyonda olan genç. Bunları düşündüğün için kendinden nefret edeceksin ilerde.
Ölüm sana o canı veren aldığında daha anlamlı ! Sen vermedin,sana verilen canı ve sen alamazsın.
Böyle bir psikoloji içinde isen hemen kendine gel ve bunları unut ! Muhakkak hepimiz bir gün ölürüz.
anlıyorum seni . ama yanlış düşünüyosun . ALLAH ın gücüne gider. o sana bi can vermiş yapma yani..
ALLAH benim tek varlığım ona olan inancım olmasa zaten bi dk duramazdım. ama dayanamıyorum içim yanıyor..
isterdim. yarım kalan işim olmadan ölürdüm huzurlu huzurlu. arkamdan da söven olmazdı:)
Komodo Ejderinin psikolojisine sahip olmak istemezdem .
İstemem aklımdan çıkaramam kalan zamanım da iğrenç geçer
İnsanın başına ne geliyorsa meraktan geliyor istemezdim.
Yada başka bişiden gelir ::)...
yani.
yok ya istemezdim korkudan ölürdüm zaten öğrendiğim dakka hatta saniye
Bilmek istemem , her gün gün hesabı yapmak hoş olmazdı
Ölüm tarihini bilen insandan hayır çıkmaz... Yok istediğimi yapardım yok evlenirdim yok iyilik yapardım vs. hepsi hikaye...
Eskiden bilmek istemezdim ama şimdi tekrar düşündüm ve bu sefer bilmek isterdim.O zaman hayatımı daha düzenli yaşardım.
Kesinlikle hayır. Hayatın zevki kalmaz, ölün anına şafak sayar olurduk. Ayrıca beklenti olmadığı için ölümü yaklaşan insanlar kural tanımaz her türlü pisliği yaparlardı...
hazirliklik olmak icin amaistatistiklere gore bu soruyu cevaplayanlarin yuzde sekseni hayir cevabini vermis
her soruya cevap vermeye devam et
İstemezdim, çünkü hayatımı planlayarak yaşardım o zaman, karşıma çıkan şeyler çok sevindirmezdi
insanlar ne zmn olecegını bılselerdı eger hala taş devrini yasıyor olurduk
Birgün mutlaka elbet öleceğiz bunu bilmek bile yetiyorken,dahasını bilmeyi isteyemem:(
biliyoruz ama onunla da yaşanmıyor ki,hayatının neresinde düşünüyosun ölümü:) sadece mezarlarda..
Bilmiyorum.Bilsem hayatıma ona göre düzenlerdim bilmesem hep ölüm korkuyla yaşardım.
geride yarım kalmış ve ya yaşanmamış hayaller bırakmamak adına bilmek isterdim!
her insan ölecek yaştadır
ben asla bilmek istemem
çünkü bir insana verilecek en büyük ceza odur
cevap vermekten bıktığımız tenezzül etmediğimiz sorularda günün sorusu oluyor artık.
İsterim. Hem de çok. Ona göre yapacaklarımın zamanlarını ayarlardım.
Ayakta ölceğimi biliyorum da ne zaman ölceğim bilmek istemezdim...
İsterdim.O zamana kadar açıklayamadığım tüm şeyleri açıklardım.
aslında hem iyi hemde kötü bişey ne zaman öleceğini bilmek nasıl desem
ama ben bilmek istemezdim
ölceğim zamanı bilmek isterdim çünkü 0 zamana kadr yapmadığım seyleri yapmak çok güzel olurdu ;D
İsterdim, tahmin de ediyorum zaten bu hastalıklarla 10 yıla ölürüm.
bilmek istemem bu sefer yaşamamın bir anlamı kalmazdı ki her anımda aklımdan çıkmazdı öleceğim tarih
Eğer bilirsem mutlu mesut yaşayamam.Hiç aklımdan çıkmaz çünkü ölüm tarihi.Bırak tadını çıkarayım :D
İstemezdim ne gerek var o korkuyla yaşayacağına bi anda olup bitsin.
ne zaman öleceğimi değil nasıl öleceğimi öğrenmek isterdim
Bilmek isterdim.
Bazi seyler icin daha fazla beklemeye degermi degmezmi diye bilmek icin ve hayatimi ona göre yasamak icin.
Açıkçası bilmek istemezdim. Ölüm hiç bir zaman aklımdan çıkmazdı. Hayatı yaşayamazdım ölüm korkusundan.
hayatın güzelliklerinden biride bu ne zaman sonlanacağını bilmiyoruz.insan öleceği zamanı bilse bir sürü insanı öldürürdü yalnız gitmezdi :)
bu söylediğin ahiret gününe inananlar için geçerli değil..
küçük düşünüyosun.
gerçekleri söylerim insan öleceği günü bilse çıldırır o çılgınlıkla psikolojisi değişir tadınıklarım var onlar öleceği günü bilse o yaptığı listeyi hayata geçirir
Sen yinede her gününü ölecekmiş gibi yaşa,bir gün mutlaka haklı çıkarsın.
ne zaman öleceğimi bilsem, yaşadığım zamanın hiç bir anlamı kalmaz
Bilmek isterdim bana döncek mi dönmeyecek mi diye :D
o zamn yaşamanın manası kalmazdı. son günün olduğunu düşün
bilseydik daha erken ölürdük sitres sıkıntı ve düşünceden :)
bu sorun son derece saçma bir soru daha akılcı sorular sorabilirsin
bilmek istemezdim yoksa yaşayamazdım ki sen hiç bildiğin bir filmi tekrardan izler misin ?
istemezdim , ne zaman ölceğini bilerek yaşamak kötü olsa gerek .
ben isterdim. ölek gidek gayri
ben öğrendiğim anda korkudan ölürdüm :D
bilmek istemezdim ... unutup yaşamak daha güzel ..
yok, istemem. elim ayağıma dolanır.
İsterim tabi çünkü merak ediyorum
istemezdim çünkü bilseydim yaşayamazdım.
isterim galiba .ne kadar zamanım kaldığını görmek
istemem yaa kötü olur insan
Hayır. O zaman yaşamanın ne anlamı kalır ?
Hayır bilmek istemem..bilseydim azıtırdım yahu...
bilseydim tat almazdım ya