Çalıştığınız yerin hijyeninden memnun musunuz?

AVM hastane gibi yerleri bile daha hijyenik buluyorum ve ofise gitmek istemiyorum artık ya, bu kadar olmaz dedirten pislik var. 🤮 Haftada 45 saat ve günümün 9 saatini geçiriyorsam daha hijyenik ortamda olma hakkım var, öyle değil mi? Ofiste erkek bir arkadaşımla konuştum, erkekler tuvaleti öyle değilmiş, demek ki siz pis kullanıyorsunuz falan diyor. O da tamamen saçmalık geliyor bana. Kullanıcı olarak bizim üstümüze düşen sifonu çekmek ve çöpünü çöp kutusuna atmak. Bunları yapamayan biri olduğunu da düşünmüyorum. Tek açıklama temizliğin yapılmıyor olması... Daha önce çalıştığım yerlerde hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. İstifa eden arkadaşım, değer vermiyorlar demişti, belki de haklıydı.

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşım hastalık kapmıştı, idrar yolu enfeksiyonu. O derece.
Çalıştığınız yerin hijyeninden memnun musunuz?
Cevapla