Soğuk kanlı birisin kolayı kolay kimseye ısınmıyorsun Senden çok fikir alırlar düşüncelerine inanırlar Anlık karar sana göre değil. Düzenli birisin temiz bakımlıısın. Aynaya bakar kendinle uğraşırsın Sakin sabırlı birisin Seni tanıyan biri tepki gösterdiğini görünce kalıyor çünkü normalde öyle biri değilsin Yürüyüş yapıyorsun açıp müziği sevdiğin aktivite bu öyle işte
Etrafında hep seni kötülüğünü isteyen birileri oluyor nedense çok iyi görünen arkadaşın bir anda bambaşka biri oluyor. İlişki konusunda güvensizsi. Enerjik birisin takmayan biri gibi dursan da takıyorsun herşeyi. Mantık senin için ön planda. şu an olumsuz hisler içindesin sabırsız birisin
Sen kendini biliyorsun zaten ben seni tanımadığım Halde biliyorum mesele bu. Sende bir gergin hava var bu ara sakinleş çözüme kavuşmayan sorunlarından bunaldın
Karamsar birisin beynin çok dolu kendi kendini dolduruyorsun. Biri yok hayatında evliliğe sıcak bakmıyorsun hiçbir şey hazır değil gibisin mental olarak iyi hissetmiyorsun. Birini gerçekten sevmişsin olmamış
Hissettiğim şu hatta direk bu ön plana çıkıyor. Bir kız seni beğeniyor ama nedense bırakıyor genellikle böyle Çapkın sanıyorlar seni aslında aşık olsam tam evinin erkeği moduna girersin
Senin de hislerin kuvvetliyse 3 5 bir şey söylesene yani terzi kendi söküğünü dilemez misali kendimi iyi hissedemiyorum İlişkim var 1 Yıllık ne hissediyorsun bu konuda
Ya kuvvetli ama son zamanlarda köreldi güzel söyleyemeyebilirim. İlk başlarda çok güzel hislerle başlamış bir ilişki bu hislerin ilk defa böyle kuvvetli olmuş ama şu an seni boğuyor bu ilişki ve karşı tarafı ilk başta tanıdığın yani kafandaki gibi biri olmadığını fark ettin. Bu ilişki biterse ilk başta güzel anıları hatırlayıp özleyecek olsan da kısa sürede rahatlayacaksın
Vallahi doğru senden benide aştın yoksa beni tanıyor. musun ahajjajjaja Bu adam beni gerçekten seviyor mu evlilik düşünüyoruz Son laflarında ayrılık varmış bitecekmiş gibi konuştun
Aahahah sen daha iyi tutturdun hele ilk yazdıkların tamamiyle başıma gelenler. Bu adam sevmiyor ama evlenmeye de okey. Bitmesi seni üzecek ama ilk başlarda böyle sonra iyi ki diyeceksin
Evet internet üzerinden Ama ben sevdiğini hissediyorum başından beri ilk kez uyumlu hissetim enerjimiz iyi Onunla ilk kez böyle oldum Aramız şu an kötü tabi Ee başka ne görüyorsun Birde benim içime sinmeyen bir şey var onu çözemedim Sence ne
Ben seni bilmiyorum Hayatın bitmiş gibi hissediyorsun bu ara ailenle sorunlar yaşamışsın hala içten içe kırgınsın Yanlışım varsa söyle insanlık yanlış hissetmiş de olabilirim
İnatçı bir kişiliğin var doğrularında katısın sevdim tam seversin sildim mi tam silersin. Ön görün yüksek sezgilerin kuvvetli ne düşünüyorsan birinin hakkında o çıkıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
evet et bakalım
Soğuk kanlı birisin kolayı kolay kimseye ısınmıyorsun
Senden çok fikir alırlar düşüncelerine inanırlar
Anlık karar sana göre değil. Düzenli birisin temiz bakımlıısın. Aynaya bakar kendinle uğraşırsın
Sakin sabırlı birisin
Seni tanıyan biri tepki gösterdiğini görünce kalıyor çünkü normalde öyle biri değilsin
Yürüyüş yapıyorsun açıp müziği sevdiğin aktivite bu öyle işte
Teşekkürler doğrudur
Olur tahmin et bakalım tutturabiliyor musun
Etrafında hep seni kötülüğünü isteyen birileri oluyor nedense çok iyi görünen arkadaşın bir anda bambaşka biri oluyor. İlişki konusunda güvensizsi. Enerjik birisin takmayan biri gibi dursan da takıyorsun herşeyi. Mantık senin için ön planda. şu an olumsuz hisler içindesin sabırsız birisin
Hislerin cidden kuvvetli bunu paraya çevirecek şeylerde kullan valla :D
Kimseye ciddiye almadı maalesef uzun zaman önce fal bakıyordum günah diye bıraktım adım çıktı bana bak diye ararlardı.
Ben kendimi biliyorum ablam eyvallah
Sen kendini biliyorsun zaten ben seni tanımadığım
Halde biliyorum mesele bu.
Sende bir gergin hava var bu ara sakinleş çözüme kavuşmayan sorunlarından bunaldın
Maşallah doğrudur
Olur et bakalım
Karamsar birisin beynin çok dolu kendi kendini dolduruyorsun. Biri yok hayatında evliliğe sıcak bakmıyorsun hiçbir şey hazır değil gibisin mental olarak iyi hissetmiyorsun. Birini gerçekten sevmişsin olmamış
Son cümle haricindeki tamamen doğru
Et bakalım
Hissettiğim şu hatta direk bu ön plana çıkıyor.
Bir kız seni beğeniyor ama nedense bırakıyor genellikle böyle
Çapkın sanıyorlar seni aslında aşık olsam tam evinin erkeği moduna girersin
Cidden doğru bu harbiden böyle hatta son bırakan evleniyor mdkfkf
Bu konuda şansızsın ben burdan yürürüm kazanırım keyfe keder diye düşünüyorum
Aynen şansızım akışına bıraktım bu yüzden. Nasıl yani
Hislerim kuvvetli ya bakıp kazanırım dedim
Sadece hisler mi yoksa cadılık da var mı
Yok ya ne cadılğı bu zamanda cadılık mı kalmış his işte bildim bileli var😄😊
Haha doğru kalmadı. Bir ara bende de vardı ama köreldi hep. Başka neler hissediyorsun 😄
Misal büyü var mı
Üstünde sevgilin varsa
Seni
Aldatıyor mu sorulara cevap veriyorum yönlendiriyorum bunu bunu yap diye
Yok yani benle alakalı his olarak söylemiştim.
Sabırsız birisin tez canlı heyecanlı hiperaktifllik var sende. Hayatına kumral bir kız girecek çok uzak değil ruh eşin olabilir
Doğru hepsi var. ne zaman girecek tahminii
3 6 ay içinde
Hislerin güzelmiş
Senin de hislerin kuvvetliyse 3 5 bir şey söylesene yani terzi kendi söküğünü dilemez misali kendimi iyi hissedemiyorum
İlişkim var
1
Yıllık ne hissediyorsun bu konuda
Ya kuvvetli ama son zamanlarda köreldi güzel söyleyemeyebilirim.
İlk başlarda çok güzel hislerle başlamış bir ilişki bu hislerin ilk defa böyle kuvvetli olmuş ama şu an seni boğuyor bu ilişki ve karşı tarafı ilk başta tanıdığın yani kafandaki gibi biri olmadığını fark ettin. Bu ilişki biterse ilk başta güzel anıları hatırlayıp özleyecek olsan da kısa sürede rahatlayacaksın
Vallahi doğru senden benide aştın yoksa beni tanıyor. musun ahajjajjaja
Bu adam beni gerçekten seviyor mu evlilik düşünüyoruz
Son laflarında ayrılık varmış bitecekmiş gibi konuştun
Sevgilime özelikle odaklanır mısın lütfen nasıl biri
Bu ilşki evliliğe gidermi
Aahahah sen daha iyi tutturdun hele ilk yazdıkların tamamiyle başıma gelenler.
Bu adam sevmiyor ama evlenmeye de okey. Bitmesi seni üzecek ama ilk başlarda böyle sonra iyi ki diyeceksin
Bu adam bir süre bekar kalmış birisi tanışmanız İnternet üzeründen mi oldu
Evliliğe gitmez gibi
Evet internet üzerinden
Ama ben sevdiğini hissediyorum başından beri ilk kez uyumlu hissetim enerjimiz iyi
Onunla ilk kez böyle oldum
Aramız şu an kötü tabi
Ee başka ne görüyorsun
Birde benim içime sinmeyen bir şey var onu çözemedim
Sence ne
Aramız neden kötü oldu senin İçine sinmeyen bir şey var Çünkü davranışlarında farklılık sezmiş olabilirsin senden bir şey saklıyor
Bana karşı duyguları ne tam olarak hissettiği illa bir şeyler var benim için ne hissediyor
Hoşlantısı var ama sendeki sevgi onun hoşlantısından daha ağır senin önemsemen daha fazla o olmasa da olurcu
Yani sen uyumlu hissetsen de aslında uyumlu değilsiniz bunu sen de farkına varacaksın
Çözemiyorum ne gibi bir şey saklıyor olabilir
Frekansımız farklı beni anlamıyor çoğu zaman
Aşırı evlilk için baskı yapıyor sevmese ister mi bir insan
Onu gerçekten çok seviyorum ilişkimiz çok güzel başladı arkadaşım aracı oldu yanında rahat güvende hissettim güzel hisler uyandırdı bende.
Saklıyor dediğin başka biri mi var sence ne var
Çok soruyorum ama ilişkim konusunda çok hassas bir dönemden geçiyorum kafamda sorular var
Evet keşke ilişkiler ilk başladığı gibi kalsa. Başka biri ilişki olarak yoktur ama konuştuğu ya da konuştukları vardır gözü dışarıda gibi düşün
Sorun yok sorabilirsin zaten senin de içinde olumsuz hisler varmış
Sevmiyor dedin ya Tokat gib çarptı bu ağır olmadı mı
Net söyle konuştuğu biri var mı
İnternetten tanıştığımızı bile anladın
Peki onu benimle evlenmeye götüren duygu düşünce nedir
Tahmin edebilekmisin bakalım
50 tl karşılığı bana bildiğimi mi anlartıyorsun?
Ben seni bilmiyorum
Hayatın bitmiş gibi hissediyorsun bu ara ailenle sorunlar yaşamışsın hala içten içe kırgınsın
Yanlışım varsa söyle insanlık yanlış hissetmiş de olabilirim
Tc kimliginle devlete, belediyeye basvurabilirsin. Kimseye muhtac degilsin ki. Bu senin vatandaslik hakkin.👍
Anlamadım
Bi daha oku anlarsin
Anlamadım para mevzusu için mi
Keyfe keder bakıyorum işte ihtiyaç mı değil
Degil ama kimse bunu yemez ki cocuum😂🙏
Benimki kandırmaca değil
Uzun bir süre önce bir sürü
Kişiye baktım para teklifi geldi ben baya derin bakıyorum bu sadece görünen kısmı
Millet bunun köpeği yaaaaa
Banada bakar mısın
Evet
İnatçı bir kişiliğin var doğrularında katısın sevdim tam seversin sildim mi tam silersin. Ön görün yüksek sezgilerin kuvvetli ne düşünüyorsan birinin hakkında o çıkıyor
Et bakalim
Çok sakinsin ama huzurlu bir sakinlik değil durgunsun çaba gösterdiğin bir şey olmamış ama sen olacağından emindin
Wayyyyy
merak ettim
Olabilir
Olur et
Lütfen.
Et bakalım