Ne bileyim Füsun.
Şimdi aramıza duvar örsen,
Yine kalkıp senin sevdiğin renge boyarım.
Didem Madak.
Duygularımı kelimelerle anlatamaz oldum. İçinde olduğumuz durum , son zamanlarda yaşanan olaylar herkesi aynı çıkmaza sokuyor bununda farkındayım lütfen kendinize iyi davranın..
Şimdi aramıza duvar örsen,
Yine kalkıp senin sevdiğin renge boyarım.
Didem Madak.
Duygularımı kelimelerle anlatamaz oldum. İçinde olduğumuz durum , son zamanlarda yaşanan olaylar herkesi aynı çıkmaza sokuyor bununda farkındayım lütfen kendinize iyi davranın..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Geceleri denize yansıyan yıldızları gökyüzüyle karıştırdın.
" Tıpkı son günlerinde olan, kışa tutunmuş soluk bir sonbahar sabahı gibi. "
🥺🥺
🍁🍂
Merhaba,
Makyajını sil de yüz yüze konuşalım ama karakterinde ki makyajı! 😅
"Eğer dalaverecilerin oyuncağı ve soytarıların maskarası olmak istemiyorsak, ilk kural içine kapanık ve ulaşılmaz olmaktır."
İçine kapanık olmanın kimseye faydası olduğunu görmedim kişiye zararlarına çok şahit oldum
Schopenhauer den iyi mi bileceksin
Birinden daha iyi bilmek gibi bir gayem yok kendi gözlemimden yola çıkarak fikir belirttim.
Onun da yok ama rahmetlinin söz hakkı da yok artık. O yüzden bir partizan gibi onun hakkını savunmak istedim. Yoksa kişisel bir şey değil. Tabii ki her insanın gözlemleri ve tecrübeleri bir temele dayanarak oluşuyor ve kendi deneyimlerini bir mantık perspektifinden görebiliyor.
O kendini bu şeklinde savunmazdı bence , daha kibar ve eleştiriye açık olacağından şüphe duymuyorum.
Kaldı ki eleştiri ya da düşüncesini çürütmekte değil amacım anlaşıldığımı düşünüyorum
Aslında çok da eleştiriye açık değil. Nezaket sınırları içerisinde saldırgan düşünceleri var
Düşüncelerini ve fikirlerini savunması bana saldırganlık olarak gelmiyor. Eleştiriye açık olmak her şeye hoşgörüyle kafa sallamak değildir dimi.
Mantıklı konuştun bravo. İkna oldum
Benim şahit olduklarımı bilseler ölüme hasret çekerlerdi
Sen peki çok mu güçlüsün
Güçlü olmak zorundayım
Zorunda değilsin 😑
Olmazsam her şey uçurumdan aşağı gider
Akışına bırak bazı şeyleri her şeyi kontrol edemezsin etmemelisin bazı şeyler kötüye gidebilir gitsin senden önrmli değil bu kadar yüklenme kendine
Akışına bırakmak her zaman kötü sonuç veriyoe en iyisi kontrol altında tutmak
😊😊
Bazen aşka fazla anlam yüklediğimizi düşünmeden edemiyorum.
Allah rahmet eylesin.
Bunu sımdı dogaclama olarak yazıyorum.
Bir yıldız olsam gökyüzünde,
Bu dünyaya bakmazdı hiçbir yüzüm,
Çünkü köötülüğü yıldızları bile söndürür,
Nereye kadar bilmem bu zulüm
Yüreğinize sağlık
Yere serilecek kilimi duvara asan bendim
olmazdi heralde
Olsaydıııı