Diğer Sizin sevginizi değersiz yapan erkek ne yaparsınız? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Ona ne dersiniz Sizin sevginizi değersiz yapan erkek ne yaparsınız? Cevapla Sevgi Soruları Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et
robinn42 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 1 yıl Erkek böyle olmalı iyi davranınca çabuk unutuyorsunuz 0 21 Yorumla Soran 1 yıl Sizi seven kızın duygularını hiç saymaın Yorumla Soran 1 yıl Sizi çok seven bi kızın duygularını hiçe saymamalısınız Yorumla robinn42 1 yıl Yok iyi davransa buraya yazmazdın unutur giderdin ama köpek çektiğimiz zaman böyle unutulmaz oluruz Yorumla Soran 1 yıl Ama haksızlık yapamazsınız gelmiş beni sevmedin diyemezsiniz Yorumla Soran 1 yıl O kız seni sevmiş olmasına rağmen Yorumla robinn42 1 yıl Biz kadınların kendine iyi davranan erkeklerden asla hoşlanmadıklarını gayet biliyoruz nefesini yorma Yorumla Soran 1 yıl Ben seviyorum seni bilmem ama o bana iyi davranmadı bende severim Yorumla Soran 1 yıl Diğer kızları bilmem Yorumla Soran 1 yıl Kendim için konuşuyorum Yorumla Soran 1 yıl Keko erkeklerden nefret ediyorum Yorumla robinn42 1 yıl İşte bende ondan bahsediyorum zaten iyi davransa sevmezdin eziklerdin ama böyle olunca tapıyorsunuz Yorumla Soran 1 yıl Bana iyi davrnan erkekle neden küfüt ediyordu bana düzgün konuş benle diyen biriyim bana iyi davrndı ben seviyodum Yorumla Soran 1 yıl Kötü davransaydı neden sevgili oluyum Yorumla Soran 1 yıl Ben şiddet sevmiyorum Yorumla robinn42 1 yıl Şiddeti asla kabul etmiyorum sadece davranış olarak söyledim tamam seni istisna olarak kabul ettim inş düzelir Yorumla Soran 1 yıl Sen ne dersen ben hiç bi erkek kıza kaba olmamalı bence kibar olmalı Yorumla Soran 1 yıl Sevdiği kızı incitmeli ağlatmalı ona sarılmalı kız ona olucak Yorumla Soran 1 yıl Karşılıklı olucak kızla erkek Yorumla robinn42 1 yıl Hadi bakalım :) Yorumla Soran 1 yıl Ben buna önem veririm erkek bana kibar olucak bende olurum Yorumla robinn42 1 yıl Senacım dilerim her şey gönlünce olur anladım Yorumla
olasılıklararenedak Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% 1 yıl Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ayrıl gitsin 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Erkek böyle olmalı iyi davranınca çabuk unutuyorsunuz
Sizi seven kızın duygularını hiç saymaın
Sizi çok seven bi kızın duygularını hiçe saymamalısınız
Yok iyi davransa buraya yazmazdın unutur giderdin ama köpek çektiğimiz zaman böyle unutulmaz oluruz
Ama haksızlık yapamazsınız gelmiş beni sevmedin diyemezsiniz
O kız seni sevmiş olmasına rağmen
Biz kadınların kendine iyi davranan erkeklerden asla hoşlanmadıklarını gayet biliyoruz nefesini yorma
Ben seviyorum seni bilmem ama o bana iyi davranmadı bende severim
Diğer kızları bilmem
Kendim için konuşuyorum
Keko erkeklerden nefret ediyorum
İşte bende ondan bahsediyorum zaten iyi davransa sevmezdin eziklerdin ama böyle olunca tapıyorsunuz
Bana iyi davrnan erkekle neden küfüt ediyordu bana düzgün konuş benle diyen biriyim bana iyi davrndı ben seviyodum
Kötü davransaydı neden sevgili oluyum
Ben şiddet sevmiyorum
Şiddeti asla kabul etmiyorum sadece davranış olarak söyledim tamam seni istisna olarak kabul ettim inş düzelir
Sen ne dersen ben hiç bi erkek kıza kaba olmamalı bence kibar olmalı
Sevdiği kızı incitmeli ağlatmalı ona sarılmalı kız ona olucak
Karşılıklı olucak kızla erkek
Hadi bakalım :)
Ben buna önem veririm erkek bana kibar olucak bende olurum
Senacım dilerim her şey gönlünce olur anladım
Postalarim
Ayrıl gitsin
Yol yol yol verin