ya affedersiniz ama tadı tam olarak bir s1dik gibi diye düşünüyorum çünkü kokusu aşırı kötü sofkfospspqpsfs hani hiç icmdim ağzıma bile sürmem fakat arkadaş ortamımda kullanıyorlar ordan kokusunu biliyorum kokusu kötüyse tadida berbattir.
Deniycemnonu. Tam da sezonu. Kendim orman mühendisi olduğum için taşrada çalışıyorum, pekmez kaynatma zamanı şimdi. Köylüler iyi yapıyor içerim hatta şırasından bile