arkadaşlar herşeyi kafama takan birisiyim ve çok zayıfladım artık beynimi kemiriyor bazı şeyler. şimdi de kafamı kemiren konu:
arkadaşlar önden gayet çok güzel görünen bir tipim var yüzüm felan çok iyi ( buna da şükürler olsun ) burnum felan çok yakışıyor önden ince düzgün görünüyor fakat yüz hatlarımda iyi ama yandan bakınca burnum kamburu çok fazla ama önden baksan çok iyi görünüyor hiç yamuk görünmüyor. yandan bakıyorum burnum gargamel gibi çok fazla kambur yandan öyle görünüyor ve kafamı kurcalıyor birisini görünce yandan beni görmesin diye kafamı çeviriyorum.
ama önden nedense hiç yamuk görünmüyor yüzüm kusursuz görünüyor fakat gel gör ki yandan doğal afet :) kızlar için yan görünüş sorun olur mu hiç kız arkadaşım olmadı çekiniyorum da açılmaya kızlara iddialı birisiyim tipte fizikte ama yandan bütün dünya başıma yıkılıyor.
Gel gelelim kızlar sizin için bir erkekte yan görünüş çok mu önemli ne yapacagım ben estetik olayım dedim doktorlar yapmadı ben seni yapmıyacam bu burun yakışıyor sen kafanda sorun ediyorsun diyor ama yandan çok kambur ve büyük :/ önden çok yakışıyor kusursuz gibi. ama kızlar alay eder diye çekiniyorum burnum yüzünden yan görünüşüm yüzünden reddedilme korkusu var sizce sorun olurmu arkadaşlarım yandan görünüş bir erkekte :/
arkadaşlar önden gayet çok güzel görünen bir tipim var yüzüm felan çok iyi ( buna da şükürler olsun ) burnum felan çok yakışıyor önden ince düzgün görünüyor fakat yüz hatlarımda iyi ama yandan bakınca burnum kamburu çok fazla ama önden baksan çok iyi görünüyor hiç yamuk görünmüyor. yandan bakıyorum burnum gargamel gibi çok fazla kambur yandan öyle görünüyor ve kafamı kurcalıyor birisini görünce yandan beni görmesin diye kafamı çeviriyorum.
ama önden nedense hiç yamuk görünmüyor yüzüm kusursuz görünüyor fakat gel gör ki yandan doğal afet :) kızlar için yan görünüş sorun olur mu hiç kız arkadaşım olmadı çekiniyorum da açılmaya kızlara iddialı birisiyim tipte fizikte ama yandan bütün dünya başıma yıkılıyor.
Gel gelelim kızlar sizin için bir erkekte yan görünüş çok mu önemli ne yapacagım ben estetik olayım dedim doktorlar yapmadı ben seni yapmıyacam bu burun yakışıyor sen kafanda sorun ediyorsun diyor ama yandan çok kambur ve büyük :/ önden çok yakışıyor kusursuz gibi. ama kızlar alay eder diye çekiniyorum burnum yüzünden yan görünüşüm yüzünden reddedilme korkusu var sizce sorun olurmu arkadaşlarım yandan görünüş bir erkekte :/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar