Ben sisman o da sisman nasil ilerleyecek?

Ben tombik bir kizim fakat erkeklerde sismanliga tahammülüm yok. Erkek dedigin kendine dikkat etmeli biz ikimizde tombik olursak nasıl bir cift olacağız yahu. Haksız mıyım sizce?

Ben sisman o da sisman nasil ilerleyecek?
Cevapla