Bahşiş vermeye nasıl bakıyorsunuz ben hayatta vermem?

berberde restorantta falan. bana gülümseyip teşekkür edecek diye bahşiş vermem kimseye. bende yoklutan geldim öyle kolay değil dünya. çok zenginde olsam vermem. ha iyi hizmet mi. işi o. bende patrona hizmet ediyorum ne kadar gülümsesem bana bişi sakal bahşiş falan vermez di mi. iyi ilgilenmiyorsa sttrsin gitsin derim. sen bu hizmeti yapacağın için maaş alıyon. sana bahşiş verilse senin maaş boşa düşüyor. ha çalışan maaş almayacak hiç bir şekilde ozmn bahşiş veririm. yok öyle hem bahşiş hem maaş. parayı nereden kazandığı belli olmayan tipler. hesabından bile çok bahşiş bırakıyor diye bu bi kültür olmuyor.
Bahşiş vermeye nasıl bakıyorsunuz ben hayatta vermem?
Cevapla