Burada evli erkek ya da kadınların başkaları ile ilişkilerini normalleştirenleri görünce üzülüyor musunuz?

“Yani bu normalleşti mi? Çağ dışı mı kaldım?” gibi sorular aklınıza geliyor mu? Azınlık mı oldum diye düşünüyor musunuz? Yoksa siz de normal görenlerden misiniz?

Burada evli erkek ya da kadınların başkaları ile ilişkilerini normalleştirenleri görünce üzülüyor musunuz?
Cevapla