Evde arıza olduğunda usta çağırırken korkan bir tek ben miyim?

Kombi arızalandı en az 2000 TL’yi gözden çıkarmıştım adam 400 TL aldı gitti şaşırdım kaldım Sensör bozulmuş onu değiştirdi bazıları sadece bir vidayı sıkmaya 700 TL istiyor adam helal olsun

Evde arıza olduğunda usta çağırırken korkan bir tek ben miyim?
Cevapla