Kuzeninize nişanında güzel olmuşsun demek garip mi karşılanır?

Arkadaşlar dün kuzenimin nişanına gittim. Kapıda karşıladılar. Bende hayırlı olsun tebrik ederim , çok güzel olmuşsun dedim. Kuzenim kardeşim gibidir. Nişanlısını da kutladım ama bana tuhaf geldi biraz. Yani kanım ısınmadı. Neyse arkamdan işte kimse kuzenime güzelsin felan diyemezmiş vesaire şeyler söylemiş. Sizce sorun bende mi? Yoksa onda mı? Bu arada bu şahıs istemede evin içinde sigara içip rahat rahat takılmış. Böyle sorunlar olmuştu. Ki benim de genelde kanım ısınmıyorsa sorun oluyor. İlk nişanlısında da bu piskopat demiştim öyle de çıktı. O kişi de benim nişanlım erkek olan hiçbir ortamda bulunamaz diyordu.

Kuzeninize nişanında güzel olmuşsun demek garip mi karşılanır?
Cevapla