İnançlı biriyim ama kaygılarım var?

İnançlı biriyim Müslümanım Elhamdulillah ama kaygılarım da var. Kendimi iyi konuşmak istemiyorum ama iyi biriyim ve insanlara ve diğer canlılara hep yararım dokunur. Ama çok yalnızım hiç bir arkadaşım yok ve karşıma çıkan insanlar kalbimi kırarlar. Hep hayal kırıklığına uğratım ve ettiğim dualarım kabul olmaz. Bu dünyada ne zulümler ne adaletsizlikler olduğunu görünce üzülüyorum ve kaygılanıyorum. Hayatım yıllardır değişmiyor ve tek aklıma gelen intihar. İnançlı biri olduğum için intihardan sonraki ölümden korkuyorum ama yaşamaya takatim kalmadı. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

İnançlı biriyim ama kaygılarım var?
Cevapla