Güncellemeler
1 yıl
Ve iki farklı doktor kan tahlillerime baktı bir şey yok dedi iki Side sizce daha fazla üstüne düşmeme gerek var mı
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ateşim var ne yapmalıyım doktorlar bir şey yok diyor tekrar gideyimmi
2 gün önce dershanede kütüphanede kolumda siyah bir şey vardı gerçi gecesi burnumdan kan gelmişti siyahlık birikmisti burun çevremde bende alıp o siyahligi yatağa attım onun yapışmışta olabilir ama ben işimi garantiye almak için acile gittim kan tahlili verdim dün doktor bir şey yok dedi bir iğne vurdular ama ben atesimin olduğunu düşünüyorum ve kolumda bir siyahlık vardı sisme kızarıklık yoktu ama ben oynayınca biraz şişti ve kızardı bugün yine doktora gittim tekrar aynı kan tahliline baktı ve bir şeyim olmadığını söyledi sizce ne yapmalıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Doktor bir şey yok dediyse sıkıntı yapma, rahat ol.
Kan tahlilinde temizse bir şey yoktur degilmi psikolojikmen olabilirmi
Siyahlığı sorduğunda ne dediler
Bir şey demedi ödem olmamış dedi olsa tahlilde çıkardı dedi 3 farklı doktor tahlile baktı 3 ude bir şey Yok dedi
Normal kabul bağlamış olabilir mi
Şey et beni de olabilir öncesinde şişkinlik yoktu ben oynayıp sisirdim ve kene olup olmadığına da emin değilim kolumdaki şeyin bir şey olsaydı kan tahlilinde cikmazmiydi
Ve 3 farklı doktor bir şey yok dedi
O zaman sorun yok diye düşünüyorum
Bencede psikolojik dir
Büyük ihtimalle
Doktora git amasyada
Diyarbakır dayım
3 doktor bir şey yok dedi
Ozaman sorun yok
Kan tahlillerime 3 doktor baktı farklı farklı bir şey yok dedi
Sorun yoktur bence
Kene mi ısırdı?
Emin değilim siyah bir şey de olabilir şişkinlik ya da kızarıklık olmadi ve doktora gidip kan tahlili verdim dün bir şey yok dedi bugün başka bir doktorda bir şey yok dedi kanında korkacak bir şey yok dedi oda
Yok o zaman.
İki gündür kafayı yiyordum içim tam rahatlasın diye bir daha doktora gittim oda bir şey olmaz dedi korkulacak bir şey yok kanda enfeksiyon yok dedi ben kolumdaki bir siyah benle oynaya oynaya sisirdim
İyi yaptın, devam et.
Nasıl yani
Doktora git
Kardeşim gittim zaten
Bisi olmaz
Psikolojiktir her halde
Acile git bence
Gittim