Kene isirdigini düşünüyorum ama emin degilim?

2 gün önce dershanede kütüphanede kolumda siyah bir şey vardı gerçi gecesi burnumdan kan gelmişti siyahlık birikmisti burun çevremde bende alıp o siyahligi yatağa attım onun yapışmışta olabilir ama ben işimi garantiye almak için acile gittim kan tahlili verdim dün doktor bir şey yok dedi bir iğne vurdular ama ben atesimin olduğunu düşünüyorum ve kolumda bir siyahlık vardı sisme kızarıklık yoktu ama ben oynayınca biraz şişti ve kızardı bugün yine doktora gittim tekrar aynı kan tahliline baktı ve bir şeyim olmadığını söyledi sizce ne yapmalıyım

Güncellemeler
1 yıl
Ve iki farklı doktor kan tahlillerime baktı bir şey yok dedi iki Side sizce daha fazla üstüne düşmeme gerek var mı
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ateşim var ne yapmalıyım doktorlar bir şey yok diyor tekrar gideyimmi
Kene isirdigini düşünüyorum ama emin degilim?
Cevapla